Serqevx Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg sliter... :oops: fikk meg nettopp nytt HK, og prøvde jo å overklokke... Satte FSB til 200 og det funka i en uke..så fikk jeg meg en ram brikke til, av samme typen (totalt 2x256 mb twinmos m winbond) og satte den i..da boota ikke pcen.. Fikk ikke resatt bios med switchen, har også prøvd batteriet... Hva kan være feil? barton 2500+ nf7-s v2 twinmos m winbond Lenke til kommentar
KvN Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har du prøvd og ta ut den ny ram brikken da? Kanskje den er defekt? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Har prøvd det ja, byttet ut CPU og ram og alt som er... Prøvd den akkurat slik den var før jeg satte i ram brikken, har også testa med 1,4ghz cpu og pc2100 ram brikke som lå her. Lenke til kommentar
colorado Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Prøv dette: Ta ut strømkabelen bak. Ta ut batteriet. Koble fra all strøm til hovedkortet, det vil si ta ut kabelen som går fra PSUen til hovedkortet. Flytt jumperen CCMOS fra pos 1-2 til 2-3 OG LA DEN STÅ SLIK I MINST ETT MINUTT (gjerne lenger). Sett jumperen tilbake til 1-2, sett inn batteriet, koble til strømforsyningen til kortet og plugg inn bak. Hold nede "Insert"-tasten og forsøk å starte. Hvis det "skjer noe" så tast DEL og gå inn i BIOS på vanlig måte. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå