treeHugger123 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hei. Når jeg starter pc-en min går skjermkort viften 100% og det kommer ikke opp noe bilde. Har hatt problemet litt før, men da trengte jeg bare å skru av og på pc-en et par ganger så startet den normalt. Nå Går bare viften 100% og ingenting skjer. Satt skjermkortet inn i en annen pc og det funket helt fint. Jeg skjønner ikke hva problemet kan være. Kan det være hovedkortet? Skal prøve å sette et annet skjermkort inn i morgen og se hva som skjer. Asus p7p55d hovedkort HD5850 skjermkort core i5 750 prosessor 600W strømforsyning Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Du kan prøve å sette skjermkortet i en annen PCI-express inngang, har vell 2 stk? Lenke til kommentar
treeHugger123 Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Tror jeg har fikset det. Pcen starter først med 100% vifte i 3 sec før den starter normalt på nytt igjen. Tror det var en av ram brikkene som ikke satt ordentlig. Får håpe at det var det eneste problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå