Anew Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 (endret) 26/10: -Drooooiiiiidsss! iso 2200, 1/30 sek, f/3.2 (inkl. belgfaktor) Verdens beste gå-hjem-fra-byen-litt-for-full-låt... Endret 27. oktober 2012 av Anew Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Flott dybde i bilde. Får en space-look Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Gah! Glemte et par outtakes: Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Dægger'n, det var et skikkelig monsterlokomotiv. Bildet 26. var vanskelig å få helt tak på. Man begynner å fundere på om det er en trerot, eller knokler, eller...? Fin s/h-konverting og gåtefullt. +Vovede outtakes da. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Har ikke så mye referanser til Star Wars - men fremdeles veldig artig å følge med her... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 Bildet 26. var vanskelig å få helt tak på. Man begynner å fundere på om det er en trerot, eller knokler, eller...? Fin s/h-konverting og gåtefullt. +Vovede outtakes da. Eh... takk? FWIW, så er det en eller annen spiralformet tredings/skulptur på hotellrommet... For øyeblikket gjennomgår oktoberfesten min en liten strømkrise - jeg finner nemlig ikke laderen til kameraet (tror ikke jeg har brukt den siden jeg var på ferie i september), og batteriet er totalt flatt... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Fix it - we want more droids Lenke til kommentar
Anew Skrevet 30. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg fant laderen til slutt. -I am your father, Threepio! -Oh dear, oh dear, oh dear! iso 200, 1/60 sek, f/32, SB-800 Stort: http://anew.smugmug.com/Photography/Oktoberfest-2012/i-MBcHt4k/0/O/DSC4754.jpg Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Artig med det jeg antar er Dart Vader så vidt synlig i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Intense deilige og komplementære farger på det siste her. Selvfølgelig knall komponert også. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 hehe stilig bilde, flott og skarpt, ikke minst herlige bokeh'n! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Burde vel sagt det før under din personlige strømkrise, "Use the force Anew!". Jeg vet ikke om det var det du gjorde da du faktisk fant igjen Darth Lader. Om ikke C3PO har hatt en bekymret mine før, har han det i alle fall her. Vettaskremt vil jeg si. Pupillene peker jo akkurat riktig vei også. Sjokkerende nyheter for en allerede usikker "droid". Til dels hysterisk morsomt med temaet du valgte, håper du har moret deg selv også. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 1. november 2012 Del Skrevet 1. november 2012 Meget bra gjennomført fest - håper du fant tilbake fotogleden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå