RandiA Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Distress bacon? Ærlig talt, her flesker Anew til med en undertittel det lukter svidd av, også snakker dere om bacon? Bare bra at tusenårsfalken er trang, for det utnytter du fint. Stilig oppsett med det røde og grønne lyset i det siste. Er dette de billige drinkene du snakket om? :rofl: Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Må følge med i denne tråden, mye gullkorn på flere måter Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2012 knb: Fargene er levert av hhv. hotellets dusjsåpe og sjampo. -Chewie, set the controls for Endor! -Groaar! Stort: http://anew.smugmug.com/Photography/Oktoberfest-2012/i-QMhWjtN/0/O/DSC4611.jpg iso 200, 6 sek, f/11, "Bleach bypass" preset i Bibble. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 Gah! Det tok meg et par dager å komme over skuffelsen ved ikke å klare å sette sammen et godt ludicrous speed-bilde. I dag: -That's Endor. Keep your eyes peeled for a place to land, Chewie! -Grooar! iso 1600, 1/250 sek, f/16, Velvia-preset i Bibble. Stort: http://anew.smugmug.com/Photography/Oktoberfest-2012/i-4WTRmb3/0/O/DSC4618.jpg Lenke til kommentar
Epp Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ble bra med bevegelse i dette. Jeg mener lett å leve seg inn i bildet Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Herlig return of the Lego. Herlig gjennomgang Favorittene er nok "Droids? Anyone?" og kamphandlingene 11. oktober. Flotte farger og artige sets Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Det siste gir god følelse av landing:) Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Fremdeles morsomt å følge med Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Ikke helt lett å finne på noe bra å skrive, men din tråd er en av mine favoritter i denne oktoberfesten. Morsomt tema og mange av bildene föles veldig "levende". Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Jækla trang cockpit i den Millenium'en. Håper det ikke lukter for mye våt pels av Chewie. Det siste var flott fotografert, med åletrangt utsnitt som gjør at man nesten føler at man sitter på med Solo og Cola og alle de andre... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. oktober 2012 Del Skrevet 20. oktober 2012 Vanskelig å si noe fornuftig som ikke allerede er sagt. Annet enn at jeg gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2012 Takker for massevis av respons. Jeg merker at vi er inne i den tøffe tredjeuka, hvor Oktoberfesten er på sitt tyngste (folk begynner å bli slitne, og det er på tide å finne seg et nachspiel). I dag: - Allright, let's set her down over there, Chewie! -Grroar! -Wait a second! The sensors are picking up a ship leaving at high speed... looks like a Firespray class interceptor. iso 200, 1/200 sek, f/3 (f/2.8), Velvia-preset. Stort: http://anew.smugmug.com/Photography/Oktoberfest-2012/i-VHmDCfx/0/O/DSC4683.jpg (skal få til noe litt mer variert enn Millennium Falcon-studier fremover... ) Et par outtakes: -Droids! I want droids! -Ladies and gentlemen, we have reached our final destination on the forest moon of Endor. We hope you enjoyed your flight on board the Millennium Falcon, and hope to see you again soon! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Spennende å følge med i historien...likte spesielt godt den fra 16.oktober. (Må bli bok av dette...neste prosjekt det.) Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Hehe - spoiler varslet om mer drama Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Ahh! Millennium Falcon Lego.. Når jeg var 10-12 år prøvde jeg å mekke MF utav Lego, uten særlig hell. Jeg ba til mine Legoguder om at det måtte komme byggesett en dag. Det gjorde det, men jeg hadde fått både bart og skjegg da det skjedde. Mildt sagt.. Tøft bilde! Lenke til kommentar
inkognym Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg må si lego har utviklet seg siden jeg puslet med det. Morsomt valg av tema. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nå er det en stund siden jeg har vært inne og kikket på bildene dine. Veldig glad for at jeg tok turen innom igjen! Her var det mange bra og spennende bilder! Jeg likte særlig det fra 19 oktober. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg ser du har en utstudert plassering av cockpit i det siste her. Kan ikke få komponert det særlig bedre. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Du har tatt star wars fotografering til en nytt nivå Er artig å se detta og flotte bilder er det også. Farger,fokus og kreativitet definitivt! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2012 Tusen takk for alle rosende ord, folkens! Jeg måtte en rask tur utenlands, så uken ble litt amputert. Her venter Darth på flytoget: 24/10: -Whoa! That's one big droid! iso 1600, 1/125, f/2.8 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå