Jann. Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Stilig de 2 siste her. Annerledes, men veldig bra! Fine fargetoner og skarphet også. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Takk for det, Jann. -This isn't an imperial shuttle, R2! And who's that? Something's wrong! -Be quiet, scum! Stort: http://anew.smugmug.com/Photography/Oktoberfest-2012/i-CDScQ2X/0/O/DSC4542.jpg iso 1600, 1/160, f/4, "kryssprosessert" i Bibble. Ikke helt fornøyd med den litt rotete oppbygningen i bildet, men ting måtte skje fort pga. barnebursdag og svinnende lys. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Artig positur på stormtroppene. ..Og så Duplo-Slave I, da! :D Kanskje litt overeksponert, men det er detaljer - pingpong-gutta skal jo være hvite.. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 Det er mulig jeg er rar, men jeg syns på en måte det er ok å la helt hvite ting akkurat brenne ut, så lenge de er utenfor fokus... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Dette blir jo en skikkelig fin serie..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Det er mulig jeg er rar, men jeg syns på en måte det er ok å la helt hvite ting akkurat brenne ut, så lenge de er utenfor fokus... Du er ikke rar; jeg har hørt flere dykltige fotografer si det samme. Det er vel kunne pixel-peepers og measurbators som er uenige. ... Liker det du får ut av legoen her. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Våre mekaniske venner er ille ute på gårsdagens uforsiktige omgang med særs ulendt terreng. Noe av fordelen med målestokken er jo at man kan skape ganske dramatiske landskap. Jeg synes dagens "tett på" gjør seg, ved at man her ikke blir så oppmerksom på "snåle" dimensjoner i landskapet. Men det ser ikke bra ut. Slett ikke bra for våre venner... Vet ikke helt hva du sikter til med "rotete oppbygning", det er sjelden strøkent rundt væpnede aksjoner. Eller sikter du til at den hvite italieneren har blitt til en grønn høne? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Vet ikke helt hva du sikter til med "rotete oppbygning", det er sjelden strøkent rundt væpnede aksjoner. Eller sikter du til at den hvite italieneren har blitt til en grønn høne? Jeg tenker primært på pengeutvekslingen i forgrunnen, som jeg tror forsvinner i lasterampen og R2D2. Endret 11. oktober 2012 av Anew Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 11. oktober 2012 Del Skrevet 11. oktober 2012 Veldig morsom serie! Skal vise den til poden, han har dilla på Star Wars lego Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 The force is with Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg tenker primært på pengeutvekslingen i forgrunnen, som jeg tror forsvinner i lasterampen og R2D2. ser den - det er en viktig del av historien du forteller oss. Men resten er så stilig fortalt/fotografert at vi tåler det. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Jan: Til poden? Asså, Star Wars Lego er alvorlige saker for alvorlige menn. BjørnÅge: Kledelig avatar. -Groaar! -Luke! Chewie! I just picked up a distress beacon just under half a parsec away, near Endor! Stort: http://anew.smugmug....0/O/DSC4552.jpg Iso 400, 20 sek, f/32 Millennium Falcon er et inmari trangt set... I morgen reiser jeg til Brüssel (hadde en liten prat med Torbjørn først - han skulle ordne det sånn at vi fikk billige drinker i baren) og er ikke tilbake før mandag. Ingen oppdateringer før det, og kanskje ingen bilder heller. Endret 12. oktober 2012 av Anew Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Og der leste jeg distress bacon! Kjenner at jeg aldri ble noen stor Star Wars fan Men hvis vi ignorerer min ignorans, så er vel de fleste enig i at dagens bilde er lekkert utført. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Herlig det siste, tekst og oppsett - og teknisk.. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Morsomt tema og gjennomföring så langt! Liker spesielt det siste. Til tross for at det "bare" er legofigurer har du fått til mye atmosfär. Tom, leste også "distress bacon". He he. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Mmmh. Bacon. Jo - Judas-aspektet så jeg ikke før nå - men herlig! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Enig med samtlige over meg ang. siste bilde! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Distress Bacon - høres ut som noe alle hjem burde ha. Ellers takk for alle positive tilbakemeldinger. Jeg rakk dessverre ikke å ta noe bilde før like over midnatt, så det ble ikke noe fra hverken lørdag eller søndag. Derfor et lite musikalsk pauseinnslag: I dag: -Lord Vader! The troopers on Endor report that those weren't the droids you were looking for! iso 200, 1/4 sek, f/4 Stort: http://anew.smugmug.com/Photography/Oktoberfest-2012/i-z4BqHNQ/0/O/DSC4591.jpg Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ja, morsom serie...blir jo bok av dette. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Distress bacon? Ærlig talt, her flesker Anew til med en undertittel det lukter svidd av, også snakker dere om bacon? Bare bra at tusenårsfalken er trang, for det utnytter du fint. Stilig oppsett med det røde og grønne lyset i det siste. Er dette de billige drinkene du snakket om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå