Trondster Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Artige lys på balkongen, men jeg likte spesielt skalaøvelsen og bokeh-outtaket. Likte veldig godt følelsen av skala og linjer, og det var akkurat passe med reflekser i hjelmen på outtaket. Si gjerne i fra neste gang du er i Køben på kveldstid - har et par tips om utesteder hvor kan man nyte en god øl og snakke sjit. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 I want those droids! iso 800, 1/250, f/8 Den lille legofiguren fungerte overraskende godt inne i bygningen ja. Utrolig tøft med disse møterommene som henger ut over atriumet. Du var (selvsagt) i tankene mine Trondster, men et er dessverre lite fritid på sånne jobb-svippturer. Det er imidlertid mulig at jeg blir 2-3 dager i København i løpet av høsten, og da lar jeg høre fra meg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Litt skummelt også..... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Oj, bildet fra balkongen får det til å se ut som om det er VI som er på the dark side!? Mye mørk forgrunn, kanskje bevisst? Endret 7. oktober 2012 av Linepusle Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2012 Linepusle: Det er forsåvidt bevisst (det er mye lange, mørke platformer på Couruscant), men også en dyd av nødvendighet. Jeg måtte ha litt avstand til Darth for å bevare litt form i bakgrunnen. Alternativet var å blende mye ned, og uten snorutløser var ikke det et alternativ. Trondster: Som lokalkjent kan du kanskje fortelle meg noe om "opp-ned-pyramide-bygget" i bakgrunnen? I dag: -There's droids in them thar hills, sir. I can feel 'em. iso 1600, 1/100, f/5 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Den var jo riktig søt.....og litt spennende med det mørke feltet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hah - morsomt med "Endor"-skogen - så nesten ikke pingpong'ene.. Tipper du så Bella Sky Hotel - to bygninger som utmerker seg ved å både være skrå og fotogene. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hehe artig og flott siste bilde her. Fint med forandring! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Ser ut som stromtroppene får gjennomgå i det forrige bildet (digresjon: lurer på om Darth forcer før han skal på fest). Dagens var ganske vellykket, tenkte som Trondster med en gang på Endor. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 knb: Jeg er ikke sikker på om jeg hadde følt meg høy i hatten, om jeg hadde fått oppdraget mitt rett fra Darth. Det ble ikke tid til noe bilde i går. -Look, sir! A crashed escape pod. We must be getting closer! -Oh dear, R2! If only Master Luke was here! iso 400, 1/40 sek, f/8, håndholdt. 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hmm - underlige greier at man ikke får client-side resize-kontroller - bildene der er jo større enn de ser ut på forumet.. :-/ Morsom SW-tematikk! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2012 Er det noe jeg gjør galt? Jeg gjør det på "gamlemåten" med å skrive img-tagger og paste inn utl til bildet... Kansje litt vel old skool? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Nei - det er nok heller noe forumet ikke lenger gjør - forsvant sikkert i en oppgradering. Du kan evt i tillegg legge [ url ] rundt bildet som peker på bildet - så kan man om ikke annet klikke på det for å se full størrelse. Endret 9. oktober 2012 av Trondster Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Fint å se deg tilbake på forumet. Morsomt tema og fine bilder. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Spennende det siste bildet der også....de er ute i skikkelig villmark de der.... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Landskapet får skikkelige dimensjoner med de småtassene der. Fikk plutselig øye på R2D2 og C3PO også, ser ut som du har omtrent komplett samling her. Tipper du har det mer morsomt med disse figurene nå enn noensinne. Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 er ikke annet å gjøre enn å appaudere for god gjennomføring av morsomt tema. minner meg litt om http://www.flickr.com/photos/balakov/ men ikke fullt så nerdete gjennomført. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kuult konsept. Liker temaet! Min favoritt så langt er Darth på universitet. Men bra de andre også. Spoileren var også meget bra! Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ha ha ha! For noen herlige, flotte bilder! Mulig jeg blir nødt til å stjele og billig-kopiere ideen din her. Noen av dem er kjempeartige, andre er rett og slett bra! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Takker! knb: Det er jo relativt sjelden at jeg leker med Legoen ellers, så ja. bObleJet: Har sett litt på de før, og de er jo sinnsykt mye bedre enn det jeg presterer - i tillegg til at han er bedre utstyrt enn meg. Dagens: -Surrender, rebel scum, you're trapped! -Please don't shoot! Oh Master Luke, where are you!? iso 800, 1/80 sek, f/11 Større: http://anew.smugmug.com/Photography/Oktoberfest-2012/i-MWGNHGd/0/O/DSC4453.jpg Endret 10. oktober 2012 av Anew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå