Anew Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Have you seen the droids I'm looking for? Kjører pingle i et forsøk på å finne tilbake til fotogleden. Edit: Må vel ha med litt teknisk dilldall? D700, iso 25600, f/5.6, 1/8 sek. håndholdt. B&W IR-simulation i Bibble 5 Endret 6. oktober 2012 av Anew 3 Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Artig og annerledes bilde. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 You go, girl! Use the Oktoberfest! It's time to begin Anew! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Velkommen tilbake - fler enn meg som gleder seg vil jeg tro. Sterk åpning Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Guri. Bildet formelig Vader i støy. Men det ser ut til å gjøre det bare enda skumlere. Dristig og bra utført. Håper du finner igjen fotogleden i alle fall. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Takk. Jeg har savnet dere litt også. No. This isn't the droid I'm looking for. Iso 1600, f/8, 1/40. 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ser ut til å bli en fest "on the Darth side" ispedd en dash høyiso. Dagens elektroniske girspaker er for så vidt romfartsteknologi nok. Her kan man egentlig ikke se noe særlig spor av støy. Mener å ha sett mer enn nok av den slags på min egen D700 på slike ISO-settinger. Uansett moro at du er i farta igjen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jøss, er Anew på banen igjen da...velkommen tilbake...du starter tøfft med eksperimentelle bilder, interessant. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Darth skal nok få bli med litt rundt omkring i ukene som kommer ja. Jeg må ha et tema å spinne rundt. Moro å være i gang med å koke ihop bilde-idéer igjen. Dagens bilde har riktignok fått en runde Noise Ninja, men i mitt hode er støyen på D700 ved 1600 stort sett neglisjerbar - annet enn på mørke motiver med myke overganger, som her. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Vader så vel den grønne P for power Flott med et gjennomgangstema. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Blir mye tøffe bilder her ser det ut for! Må nok følge med framover. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 "i'm you're father" Stilige bilder. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Stilig det siste her. Mørkt og metalliskt. Flott! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Nydelig og metallisk ved girspaken - liker komp, blikket til Vader og stemningen. Kan det være noen som forbereder seg for ludicrous speed? Nei - vent - feil film. Ble plutselig inspirert til et par dårlig ordspill-bilder. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Ble plutselig inspirert til et par dårlig ordspill-bilder. Groovy! Dårlige ordspill fra deg og k.n.b. rettferdiggjør jo alene oktoberfestdeltagelse. Det blir ikke noen oppdatering før lørdag, siden jeg er en rask tur i Danmark, men Darth er med meg i lomma for å lete etter androider... og det er mulig det blir en tur i Legobutikken på Kastrup. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Darth + Lego er vel enhver gutts drømmescenario. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 Darth-figuren kommer fra Milennium Falcon-Legosettet jeg kjøpte til 37-års dagen. 3 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) I de nesten 2 årene fotoaktiviteten har ligget nede, har jeg klart å rote bort quick release-platen min, så stativ er det smått med. Fredag måtte jeg legge kameraet på det regnvåte rekkverket til balkongen på hotellrommet mitt i København: Droids? Anyone? iso 400, 30 sek, f/16 Fredag var en hektisk dag (og veldig interessant for de som bryr seg om formell verifikasjon av kryptografiske protokoller...), men Darth fikk lett litt på Københavns IT-universitet. Hello? I'm looking for these droids... iso 3200, 1/80 sek, f/7.1 Var litt usikker på motivvalget her... outtake i spoiler: Here droidy droidy droidy! Endret 6. oktober 2012 av Anew 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Herlig bokeh og reflekser på darth der. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Jepp, er med Jann på den. Sikkert et lite aftenstivoli på Tatooine. Men jeg lurer på om jeg ikke hadde enda mer sansen for det siste bildet. Bygget virker noe helt enormt, og Darth er jo ingen pusling. En form for skalaøvelse? Edit: misset spoileren, tøff silhuett. Men jeg holder allikevel en knapp på hovedvalget. Endret 6. oktober 2012 av k.n.b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå