Gå til innhold

Nibiru og Kyniske eliten i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skjer etter Nibiru har stått rolig i over 3 år, før den, så vidt jeg kan skjønne, snur og drar tilbake samme vei som den kom fra, solens mørke tvilling.

 

Stå rolig?

 

Går den ikke i bane da?

Den går frem og tilbake mellom vår sol og dens mørke tvilling, ikke rundt.

Altså, i en rett strek, den stopper antagelig før den mørke tvillingen til solen også.

 

Må nesten nevne at jeg ikke på noen måtte tror på dette...

 

Om du forstår hva de mener så forklar gjerne. Ble nysgjerrig nå :p

 

Mener de at den går frem og tilbake men at når den er nærme solen snur den?

Jepp.

Ca som toget på en rett skinne med stasjon i hver ende. Toget går bare frem og tilbake og står rolig på stasjonene. Det snur aldri rundt, men "rygger" tilbake.

Er noe med at den framstøter seg solen som gjør at den oppfører seg slik, men det er litt diffuse.

 

Det er jo sånne ting som er så artig med nyhetsspeilet og våre egne konspirasjonsteoretikere. De kan absolutt ingenting om det de uttaler seg skråsikkert om, men de "vet" likevel, fordi de har fått telepatiske meldinger og sett på youtube. Hender jeg tar meg en timinutter på nhetsspeilet, og det er nok en av få "aviser" der artiklene er like fjerne som kommentarene. Stor humor, men samtidig sier det skremmende mye om folk.

Lenke til kommentar

Men det er også snakk om et skjult sidespor her ifm bakveien.

Må ikke glemme at jorden har en tvilling som går i samme bane som jorden, er mye man ikke har fått med seg visstnok...

Men den planeten har tatt igjen jorden, uten noe mer forklaring på hva det betyr.

 

Mye festlig lesning :p

Ok, hvis jorden også har en tvilling, som har tatt igjen vår jord, da kan jo det forklare litt mer. Jeg kan se for meg at det blir voldsomt mye knuffing/risting dersom begge skal oppta samme sted i rommet.
Lenke til kommentar

Dette skjer etter Nibiru har stått rolig i over 3 år, før den, så vidt jeg kan skjønne, snur og drar tilbake samme vei som den kom fra, solens mørke tvilling.

 

Stå rolig?

 

Går den ikke i bane da?

Den går frem og tilbake mellom vår sol og dens mørke tvilling, ikke rundt.

Altså, i en rett strek, den stopper antagelig før den mørke tvillingen til solen også.

 

Må nesten nevne at jeg ikke på noen måtte tror på dette...

 

Om du forstår hva de mener så forklar gjerne. Ble nysgjerrig nå :p

 

Mener de at den går frem og tilbake men at når den er nærme solen snur den?

Jepp.

Ca som toget på en rett skinne med stasjon i hver ende. Toget går bare frem og tilbake og står rolig på stasjonene. Det snur aldri rundt, men "rygger" tilbake.

Er noe med at den framstøter seg solen som gjør at den oppfører seg slik, men det er litt diffuse.

 

Selv om det er aldri så mye planet X så vil den jo måtte forholde seg til samme lovene som alle andre himmel legemer...

 

Enten går den i en stor sirkel av en eller annen form, eller så går den rett frem og fortsetter i samme retning...

 

Det er ingen himmel legemer som oppfører seg slik som du beskriver...

Lenke til kommentar

Hvorfor er det hensiktsmessig å unngå totalt kaos dersom jorden skulle gå under alikevel?

Tror poenget er at det er en mystisk "elite" som skal kunne gjemme seg i jordens indre i noen år i store anlegg, før de våger å stikke nesa ut igjen i håp om at de har blitt levelige forhold på overflaten igjen og farlige planeter har forsvunnet ut bakveien. Disse anleggene har begrenset kapasitet så derfor er de avhengige av å holde det hemmelig slik at de kan snike seg ned der når katastrofen inntreffer...
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...