Gå til innhold

Nibiru og Kyniske eliten i Norge


Anbefalte innlegg

Problemet med Nyhetsspeilet sånn generelt er når mennesker som ikke er så altfor intelligente forviller seg inn dit.

Nå skal ikke jeg genraliserer alle som leser og tror på det nyhetsspeilet skriver, men et stort flertall jobber ikke og er litt utstøtt av det "normale" samfunnet. Det var f.eks en som skrev at han bodde i et telt i skogen....!

 

Uansett. Hvis man tar på seg generaliseringsbrillene kan man fort se hvordan kabalen går opp. En rekke mennesker uten spesiell utdannelse, en del innrømmer rusbruk og har generelt en kjip livssituasjon. Det er veldig lett å finne noen som kan ta skyld for elendigheten. Den rike eliten som rævkjører befolkningen og som aktiv jobber for å gjøre livet kjipt. Da fritar man seg brått for alle de dumme valgene en har tatt og legger skylden over på noen andre, slik at man kan fortsett å leve i en boble i tro på at man er i den situasjonen man er i pga konspirasjoner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sagt det mange ganger før, og jeg sier det igjen. Dersom jeg hadde styrt en enorm internasjonal konspirasjon ville jeg ha opprettet et organ som Nyhetsspeilet for å spre så mye usammenhengende vås om min reelle konspirasjon, med det resultat at ingen seriøse mennesker ville ha giddet å ofre det en tanke.

Lenke til kommentar

Dette skjer etter Nibiru har stått rolig i over 3 år, før den, så vidt jeg kan skjønne, snur og drar tilbake samme vei som den kom fra, solens mørke tvilling.

 

Stå rolig?

 

Går den ikke i bane da?

Nei, da kunne den ikke ha kommet inn bakveien.

 

Huh.?

 

Bakveien?

 

Hva mener du?

 

 

:wallbash:

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det mange ganger før, og jeg sier det igjen. Dersom jeg hadde styrt en enorm internasjonal konspirasjon ville jeg ha opprettet et organ som Nyhetsspeilet for å spre så mye usammenhengende vås om min reelle konspirasjon, med det resultat at ingen seriøse mennesker ville ha giddet å ofre det en tanke.

Kanskje noen har tenkt tanken før deg.

 

:tinfoil:

Lenke til kommentar

Dette skjer etter Nibiru har stått rolig i over 3 år, før den, så vidt jeg kan skjønne, snur og drar tilbake samme vei som den kom fra, solens mørke tvilling.

 

Stå rolig?

 

Går den ikke i bane da?

Den går frem og tilbake mellom vår sol og dens mørke tvilling, ikke rundt.

Altså, i en rett strek, den stopper antagelig før den mørke tvillingen til solen også.

 

Må nesten nevne at jeg ikke på noen måtte tror på dette...

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Dette skjer etter Nibiru har stått rolig i over 3 år, før den, så vidt jeg kan skjønne, snur og drar tilbake samme vei som den kom fra, solens mørke tvilling.

 

Stå rolig?

 

Går den ikke i bane da?

Den går frem og tilbake mellom vår sol og dens mørke tvilling, ikke rundt.

Altså, i en rett strek, den stopper antagelig før den mørke tvillingen til solen også.

 

Må nesten nevne at jeg ikke på noen måtte tror på dette...

 

Om du forstår hva de mener så forklar gjerne. Ble nysgjerrig nå :p

 

Mener de at den går frem og tilbake men at når den er nærme solen snur den?

Lenke til kommentar

Dette skjer etter Nibiru har stått rolig i over 3 år, før den, så vidt jeg kan skjønne, snur og drar tilbake samme vei som den kom fra, solens mørke tvilling.

 

Stå rolig?

 

Går den ikke i bane da?

Den går frem og tilbake mellom vår sol og dens mørke tvilling, ikke rundt.

Altså, i en rett strek, den stopper antagelig før den mørke tvillingen til solen også.

 

Må nesten nevne at jeg ikke på noen måtte tror på dette...

 

Om du forstår hva de mener så forklar gjerne. Ble nysgjerrig nå :p

 

Mener de at den går frem og tilbake men at når den er nærme solen snur den?

Jepp.

Ca som toget på en rett skinne med stasjon i hver ende. Toget går bare frem og tilbake og står rolig på stasjonene. Det snur aldri rundt, men "rygger" tilbake.

Er noe med at den framstøter seg solen som gjør at den oppfører seg slik, men det er litt diffuse.

Lenke til kommentar

Men det er også snakk om et skjult sidespor her ifm bakveien.

Må ikke glemme at jorden har en tvilling som går i samme bane som jorden, er mye man ikke har fått med seg visstnok...

Men den planeten har tatt igjen jorden, uten noe mer forklaring på hva det betyr.

 

Mye festlig lesning :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...