Gå til innhold

Hva er din hobby ?

kunnskap786

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg oppretter denne tråden for at ALLE skal få muligheten til å benytte tråden til å presentere sin hobby.

Jeg er ute etter å finne meg mer eller mindre NY hobby. Og jeg er usikker på hva jeg skal velge som min endelig hobby / lidenskap, som jeg brenner for !

Da trenger jeg nemlig Deres hjelp!

Hva er DIN hobby ? Og HVORFOR valgte du akkurat DENNE hobbyen som du skal presentere ?

:w00t:

Eg er i søkemodus og leiter etter temar som musikk,låtar,nye og gamle,spillister og spotify,komponistar,fine tangoer etc

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sykt fett!!

Jeg samler på energy drink bokser og flasker, har 869 forskjellige fra 31 land og 5 verdensdeler nå, i tillegg er jeg kjempeglad i vanlige gutteting som sykkel, snowboard, bading og litt skateboard

Det er morsomt :wee:

Kjøpt alle bokser deg selv? Så du har vært til alt det land?

Lenke til kommentar

- Trener Krav Maga. Begynte tidligere i år. Graderte nettopp :closedeyes:)

- Fisking. Elver og ferskvann.

- Friluftsliv. Turer og jakt

- Øl. Smaking og brygging.

- Reise. Backparker de ukene jeg har av ferie hvert år. Resten av året leser jeg meg opp til neste tur.

- Vinyl. Samler på vinyl plater. Mye norsk og svensk punk fra 70/80 tallet.

- Gaming.

- Film. Nyter ofte en god film på ettermiddagene. (I lag med en øl :wee:

Endret av kmatis
Lenke til kommentar

Nei nei, har bare vært i 9 land :) Jeg har bytta med andre samlere i andre land og fått andre til å kjøpe til meg når de reiste :) Fra Kina har jeg 15 forskjellige

Har du vært i Kina? kjøpet den 15 bokser deg selv?

Hvorfor liker du å samle bare bokser av energy drink? :wee:

Lenke til kommentar

Har du vært i Kina? kjøpet den 15 bokser deg selv?

Hvorfor liker du å samle bare bokser av energy drink? :wee:

Ja, jeg har vært i Beijing, Hong Kong, Shenzen og mange andre småbyer i nærheten av de. Alt på en tur på 14 dager. Kjøpte alle energy drinksa selv, men ikke bare bokser, også flasker. I Hong Kong hadde de mange Lucozade energy drink :) Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg synes det er så gøy, men jeg har masse glede av det og noe å gjøre når jeg kjeder meg. Jeg lager liste med masse informasjon på alle sammen :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg har vært i Beijing, Hong Kong, Shenzen og mange andre småbyer i nærheten av de. Alt på en tur på 14 dager. Kjøpte alle energy drinksa selv, men ikke bare bokser, også flasker. I Hong Kong hadde de mange Lucozade energy drink :) Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg synes det er så gøy, men jeg har masse glede av det og noe å gjøre når jeg kjeder meg. Jeg lager liste med masse informasjon på alle sammen :)

Du har vært i så mange byene i Kina! Har du vært i Shanghai eller Hangzhou også? :wee:

Jeg synes at du må få stor plassen å holde den 869 forskjellige bokser og flasker.

Og du kan skrive ned ett rapport av hvilken er godt bokser av energy drink, når hvilken er ikke vennlig til kunder. :tease:

Lenke til kommentar

Har ikke vært i Shanghai eller GHangxhou nei :nei2:

Og du kan skrive ned ett rapport av hvilken er godt bokser av energy drink, når hvilken er ikke vennlig til kunder.

Mener du: Kan du skrive en liste med energy drinks som er gode og hvliken som ikke er gode?

Eller tenkte du på lista jeg snakka om som jeg skriver når jeg kjeder meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...