torelle Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hei ! Jeg oppretter denne tråden for at ALLE skal få muligheten til å benytte tråden til å presentere sin hobby. Jeg er ute etter å finne meg mer eller mindre NY hobby. Og jeg er usikker på hva jeg skal velge som min endelig hobby / lidenskap, som jeg brenner for ! Da trenger jeg nemlig Deres hjelp! Hva er DIN hobby ? Og HVORFOR valgte du akkurat DENNE hobbyen som du skal presentere ? Eg er i søkemodus og leiter etter temar som musikk,låtar,nye og gamle,spillister og spotify,komponistar,fine tangoer etc Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Jeg maler og modifiserer modellhester. Maler portretter av andres hester osv. ^^ Lenke til kommentar
Fredelig Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Karate. Ganske kul sport når du får teken på det Lenke til kommentar
kolle123 Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Karate också. Den bästä sport! _______________________________ dating, moteplassen, single, match Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det å spille spill var en hobby jeg brukte noen få timer på i mnd før, men nå har det blitt jobben min. Ellers må det være sykling og fotball utenom (noe jeg regner med er normalt blant nordmenn ). Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Det å spille spill var en hobby jeg brukte noen få timer på i mnd før, men nå har det blitt jobben min. Ellers må det være sykling og fotball utenom (noe jeg regner med er normalt blant nordmenn ). Gamer du som yrke? Spilltester da eller? Dreiv med sykling før, men nå er det blitt styrketrening. Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Gamer du som yrke? Spilltester da eller? Dreiv med sykling før, men nå er det blitt styrketrening. Nei, jeg spiller for en klan. Sponsorer og annet sender oss ut i Europa og USA for å spille om penger og andre priser. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Syykt fett da !!! Hobby blir til jobb, ikke værst Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Kompetativ Street Fighter (TV-spillet) Her spiller vi mot Frankrike i Cannes: 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Syykt kult Så du er også med på laget? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Syykt kult Så du er også med på laget? Jau. Sjekk ut miljøet og forumet vårt på round1ko.com På facebook finner du oss her: https://www.facebook.com/Round1KO https://www.facebook.com/groups/163381383714323/ Endret 11. desember 2012 av Aporia Qualia Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Sykt fett!! Jeg samler på energy drink bokser og flasker, har 869 forskjellige fra 31 land og 5 verdensdeler nå, i tillegg er jeg kjempeglad i vanlige gutteting som sykkel, snowboard, bading og litt skateboard Lenke til kommentar
Netj Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Sykt fett!! Jeg samler på energy drink bokser og flasker, har 869 forskjellige fra 31 land og 5 verdensdeler nå, i tillegg er jeg kjempeglad i vanlige gutteting som sykkel, snowboard, bading og litt skateboard Det er morsomt Kjøpt alle bokser deg selv? Så du har vært til alt det land? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Det er morsomt Kjøpt alle bokser deg selv? Så du har vært til alt det land? Nei nei, har bare vært i 9 land Jeg har bytta med andre samlere i andre land og fått andre til å kjøpe til meg når de reiste Fra Kina har jeg 15 forskjellige Lenke til kommentar
iNcredible_CrAzY Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Kompetativ Street Fighter (TV-spillet) Her spiller vi mot Frankrike i Cannes: Jeg er veldig stolt av å være en pro Battlefield gamer, men seriøst.. det der så sinnsykt fett ut! Minner meg om militæret da vi spilte lignende spill etter tjeneste Stå på! Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) - Trener Krav Maga. Begynte tidligere i år. Graderte nettopp ) - Fisking. Elver og ferskvann. - Friluftsliv. Turer og jakt - Øl. Smaking og brygging. - Reise. Backparker de ukene jeg har av ferie hvert år. Resten av året leser jeg meg opp til neste tur. - Vinyl. Samler på vinyl plater. Mye norsk og svensk punk fra 70/80 tallet. - Gaming. - Film. Nyter ofte en god film på ettermiddagene. (I lag med en øl Endret 21. januar 2013 av kmatis Lenke til kommentar
Netj Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Nei nei, har bare vært i 9 land Jeg har bytta med andre samlere i andre land og fått andre til å kjøpe til meg når de reiste Fra Kina har jeg 15 forskjellige Har du vært i Kina? kjøpet den 15 bokser deg selv? Hvorfor liker du å samle bare bokser av energy drink? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Har du vært i Kina? kjøpet den 15 bokser deg selv? Hvorfor liker du å samle bare bokser av energy drink? Ja, jeg har vært i Beijing, Hong Kong, Shenzen og mange andre småbyer i nærheten av de. Alt på en tur på 14 dager. Kjøpte alle energy drinksa selv, men ikke bare bokser, også flasker. I Hong Kong hadde de mange Lucozade energy drink Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg synes det er så gøy, men jeg har masse glede av det og noe å gjøre når jeg kjeder meg. Jeg lager liste med masse informasjon på alle sammen Lenke til kommentar
Netj Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Ja, jeg har vært i Beijing, Hong Kong, Shenzen og mange andre småbyer i nærheten av de. Alt på en tur på 14 dager. Kjøpte alle energy drinksa selv, men ikke bare bokser, også flasker. I Hong Kong hadde de mange Lucozade energy drink Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg synes det er så gøy, men jeg har masse glede av det og noe å gjøre når jeg kjeder meg. Jeg lager liste med masse informasjon på alle sammen Du har vært i så mange byene i Kina! Har du vært i Shanghai eller Hangzhou også? Jeg synes at du må få stor plassen å holde den 869 forskjellige bokser og flasker. Og du kan skrive ned ett rapport av hvilken er godt bokser av energy drink, når hvilken er ikke vennlig til kunder. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Har ikke vært i Shanghai eller GHangxhou nei :nei2: Og du kan skrive ned ett rapport av hvilken er godt bokser av energy drink, når hvilken er ikke vennlig til kunder. Mener du: Kan du skrive en liste med energy drinks som er gode og hvliken som ikke er gode? Eller tenkte du på lista jeg snakka om som jeg skriver når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå