Ljóseind Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Hobbyer: Gitar Lesing Språk (lærer to språk for øyeblikket) Gaming (lite gaming i det siste) Manga/Anime Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg bygger av og til modellbygninger i papir, men siden det er en taperhobby tviler jeg på at du er interessert. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Var bra der før, men nå er det dårlig. Var også morsomt i starten da jeg var den eneste liberallisten og kunne være ganske så provoserende/useriøs til tider da ^^, Åja, PU er ganske strenge nå, og det synes jeg er fint da trolling ikke er noe gøy når det er seriøse diskusjoner/debatter.. Tja da tenker jeg på provosering som: Skatt er vold etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Tja da tenker jeg på provosering som: Skatt er vold etc. Lol, ikke noe særlig genialt akkurat.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hobbyer: Hund, og kriminalitet i Usa, forsvinninger og uidentifiserte. Har fått meg deltidsjobb innenfor det siste Lenke til kommentar
pepsi1max Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hobbyene mine er jo ikke så mange men noen. skal starte å trene med 2 kompiser, jeg anser det som en hobby inntil videre Lager noen norske videoer, samt engelsk på youtube. jeg jobber sykt mye nå for tia da så jeg har egentlig ikke så mye tid til noen av delene, nedtur... Lenke til kommentar
Kjetiljoh Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jakt og fiske, og skal begynne som hobby smed. driver også aktivt med knivkasting og blei innvitert til EM i Italia i år, men pga skulder operasjon og knekt fot så måtte jeg beklagelig melde avbud, men kommer sterkere tilbake neste år :-) Lenke til kommentar
Heidi Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Hobbyer: Hund, og kriminalitet i Usa, forsvinninger og uidentifiserte. Har fått meg deltidsjobb innenfor det siste Det må være en utrolig spennende jobb! Lyst til å fortelle mer? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det begynte med Jason (på profilen min), så har det bare ballet på seg. Jeg har blitt kjent med flere som jobber med det samme, og så fikk jeg jobb som frivillig, jeg legger inn nye og gamle saker (mange cold cases), og disse blir etterforsket og sammenlignet med andre uidentifiserte 1 Lenke til kommentar
chili89 Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 - Shopping. - Være hobbypsykolog til alle og enhver. - Flørting. - Tenke og filosofere. - Skriving. - Tequila. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) -Venner -Boxing -Tv -Internett -Sykle (både Racer og Cross) -Svømme -Kjøre båt - Reise på ferie *_* -Trene styrke -Jogge -Gå tur med hunden min -Få nye venner -Damer -Spise digg mat se film og kose meg..... Har mange ting jeg gjør Endret 10. oktober 2012 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Rabbern Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 Hm hobbyer og interesser. Loke på nett er vel der jeg bruker mest tid. minst tid på facebook, litt på finn.no, masse på freak.no og bitte litt her og masse på kammeret.no og endel på vccn.no og andre nettsteder der man kan lese om bil. Det vil kanskje si at jeg er interessert i det meste, facebook for folks tragedier. finn for å sjekke ut ting som interesserer meg biler og børser. freak for dagens gode humør .. og vccn osv for en dose læring. kammeret også for å lære og se hva andre får til. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 * Båt * Bil * Elektronikk(Arduino spesielt) * Motor * Teknisk generelt * Musikk * Spill Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Pyroteknikk Diskusjon Politikk Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 Spille PS3 Være på PC Være med venner familie Boxing Øvelseskjøre Se film Nyte livet ikke få for mye døtid Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 Frisbeegolf / Discgolf. Try it! Utrolig billig, gøy og sunn hobby Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Hest, friluftsliv, fiske Rekker ikke så mye om dagen da gjerne hele døgnet går til studier (som forøvrig nesten kan regnes som en hobby da jeg utdanner meg til dyrlege og stortrives med det ) Lenke til kommentar
rainbowlove Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Min hobby? Siden 4.klasse har jeg drevet med cosplay. Det går ut på å kle seg ut som en karakter fra japanske serier (anime, manga). Mange som misstolker dette som barne-tv program, men det er faktisk fler folk over 15 enn under 15 som driver med cosplay. Desucon og raptus er forslag til cosplay-eventer som blir arrangert rundt om kring i norge. Siden jeg bor i Bergen er jo Raptus en god annledning for meg, men siden det blir arrangert kun 1 gang i året, er det jo litt nedsig. I tilleg leser jeg og tegner manga, noe som jeg stortrives med. Ikke bare at det er kjekt å kunne sitte seg ned og glemme tiden ved å lese eller tegne, men jeg er og ganske stolt over å kunne fortelle at jeg har en sær hobby som ikke alle driver med eller har hørt om! Lenke til kommentar
Netj Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg liker å svomme,spille snooker,Taiji,reise rundt innsjø,pingpong. også ser film og leser. Men siste min nye hobby er studere norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå