Gå til innhold

Hva er din hobby ?

kunnskap786

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var bra der før, men nå er det dårlig. Var også morsomt i starten da jeg var den eneste liberallisten og kunne være ganske så provoserende/useriøs til tider da ^^,

Åja, PU er ganske strenge nå, og det synes jeg er fint da trolling ikke er noe gøy når det er seriøse diskusjoner/debatter..

Tja da tenker jeg på provosering som: Skatt er vold etc.

Lenke til kommentar

Hobbyene mine er jo ikke så mange men noen.

skal starte å trene med 2 kompiser, jeg anser det som en hobby inntil videre

Lager noen norske videoer, samt engelsk på youtube.

jeg jobber sykt mye nå for tia da så jeg har egentlig ikke så mye tid til noen av delene, nedtur...

Lenke til kommentar

Det begynte med Jason (på profilen min), så har det bare ballet på seg. Jeg har blitt kjent med flere som jobber med det samme, og så fikk jeg jobb som frivillig, jeg legger inn nye og gamle saker (mange cold cases), og disse blir etterforsket og sammenlignet med andre uidentifiserte

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hm hobbyer og interesser.

Loke på nett er vel der jeg bruker mest tid. minst tid på facebook, litt på finn.no, masse på freak.no og bitte litt her og masse på kammeret.no og endel på vccn.no og andre nettsteder der man kan lese om bil.

Det vil kanskje si at jeg er interessert i det meste, facebook for folks tragedier. finn for å sjekke ut ting som interesserer meg biler og børser. freak for dagens gode humør .. og vccn osv for en dose læring. kammeret også for å lære og se hva andre får til.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Min hobby?

Siden 4.klasse har jeg drevet med cosplay. Det går ut på å kle seg ut som en karakter fra japanske serier (anime, manga). Mange som misstolker dette som barne-tv program, men det er faktisk fler folk over 15 enn under 15 som driver med cosplay.

Desucon og raptus er forslag til cosplay-eventer som blir arrangert rundt om kring i norge. Siden jeg bor i Bergen er jo Raptus en god annledning for meg, men siden det blir arrangert kun 1 gang i året, er det jo litt nedsig.

I tilleg leser jeg og tegner manga, noe som jeg stortrives med. Ikke bare at det er kjekt å kunne sitte seg ned og glemme tiden ved å lese eller tegne, men jeg er og ganske stolt over å kunne fortelle at jeg har en sær hobby som ikke alle driver med eller har hørt om! :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...