thorgir666 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hei, Sitter for tiden på en eldre Samsung laptop, som stort sett bare har blitt brukt til surfing og lignende. Har dessverre fått dilla på WOT, og har i det siste sett meg grundig lei av å spille med 20-30 fps. Har ikke plass til stasjonær, så laptop er veien å gå. Har særdeles lit peiling på data (lenge siden jeg datt av det lasset), men liker å spille. Har hatt PS3 i en årrekke, men begynner å bli lei av at utgiverene mer eller mindre gir blaffen i denne plattformen. Budsjett er maks 10000,- ish... Mvh Thorgir Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Multicom Xishan W350E 15.6" Full-HDMatt Intel Core i5-3210M, 8GB, 500GB, GeForce GTX 660M 2GB GDDR5, BT, HDMI, USB3.0, nVIDIA Optimus, Uten operativsystem pris 6495kr UTEN operativsystem så du må påregne rundt 900kr for det. Det er en meget god spillbærbar som klarer det meste av dagens spill i HIGH settings. Lenke til kommentar
thorgir666 Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Takk for svar, Ser du og andre anbefaler denne når jeg søker på nevnte laptop. Hermed bestilt, med SSD. Gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå