AnonymDiskusjon Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fra jeg var 12 år har jeg alltid vært den fyren som ikke klarer å gjøre ting rett, eller han som bare driter seg ut hele tia. nå er jeg 18 år og jeg blir fortsatt ansett som det. Uansett hva jeg gjør så ender det opp i en katastrofe. Skolen gikk ikke så bra. Da det siste forholdet mitt endte var jeg så flink å ødela en del mer. Sist jeg var ute med en jente jeg liker(igår faktisk) så klarte jeg å messe opp. Så til syvende å sist så har jeg funnet ut at uansett hva jeg gjør så kommer det til å ende i et kaos. med det grunnlaget så har jeg ikke så veldig lyst til å gjøre ting med andre en den lille vennegjengen jeg har, som jeg føler bare blir mindre og mindre siden de aldri inviterer meg med på ting. jeg orker ikke å fortsette slik, men jeg klarer ikke å legge denne dritten bak meg heller! Noen tips til hva jeg kan gjøre for å kommer forbi all denne feilingen? Anonym poster: acc8a6804b8af462971a423f1d09eca3 Anonym poster: acc8a6804b8af462971a423f1d09eca3 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Hva med å akseptere at du er litt klønete?? Du klarer tydeligvis ikke å korrigere det, så å gå rundt å bekymre seg over det synes jeg kanskje er litt unødvendig. Hvis du aksepterer at du ikke klarer å gjøre alt rett eller som forventet av deg så kan det hende at du ikke gjør så mye dumt fordi du ikke fokuserer på det. Endret 2. oktober 2012 av vidarkri Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Flytt og lag deg ett nytt liv. Ny leilighet, ny jobb/skole, nye venner, nye muligheter. Lenke til kommentar
Kvatro Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Vil du gi et eksempel på hva du "messer opp"? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Hva jeg oftest gjør er vel det å være klønete med å ødelegge ting, eller skade meg selv. i balnt kan jeg si ting litt fort og det er ofte ugjennomtenkte ting som leder til dårlig stemning. Anonym poster: acc8a6804b8af462971a423f1d09eca3 Anonym poster: acc8a6804b8af462971a423f1d09eca3 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Kanskje du har udiagnostisert Aspergers? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ta deg mer tid når du skal si eller gjøre noe. Kjenner til flere som gjør alt og sier alt først og tenker etterpå.(faktisk veldig mange) Den riktige rekkefølgen bør være følgene: Tenk først og gjør ting etterpå. Som livsstil. Hva jeg oftest gjør er vel det å være klønete med å ødelegge ting, eller skade meg selv. Problemer med motorikken i kroppen kanskje? Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg synes AnonymDiskusjon blir diagnotisert med Aspergers litt for ofte for tiden. Hvis du er veldig deprimert p.g.a dette bør du vurdere å oppsøke psykolog. Det vil nok være til mer hjelp enn svar du vil få her inne. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Det var han som spurte. Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Ta deg mer tid når du skal si eller gjøre noe. Kjenner til flere som gjør alt og sier alt først og tenker etterpå.(faktisk veldig mange) Den riktige rekkefølgen bør være følgene: Tenk først og gjør ting etterpå. Som livsstil. Hva jeg oftest gjør er vel det å være klønete med å ødelegge ting, eller skade meg selv. Problemer med motorikken i kroppen kanskje? Men jeg synes ikke du burde tenke alt for mye på hva du skal si heller.. Jeg begynte med å tenke meg godt om før jeg snakket. Over tid ble det sånn at jeg tenkte for mye, og lot være og si noe enten fordi det var for sent, eller fordi i mitt hode følte jeg at det var unødvendig å si. Har nå måtte lære meg å snakke litt før jeg tenker. Kunsten er og finne en mellomting. Endret 4. oktober 2012 av NoxRy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå