EirikTR Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hei Jeg har mottatt noen bilder på MMS og når jeg skal laste ned disse står den bare å laster ned uten å liksom gjøre noe annet og så skjer det ikke noe mer... Enormt irriterende og før når jeg ikke hadde smartphone var det ikke like vanskelig å laste ned MMS-er Noen som har noen tips? Er litt hast å få lastet de ned. Takk Mvh Eirik Lenke til kommentar
Pingo669 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hva mener du med at de bare står og laster? Henger telefonen eller går ikke nedlastingene noe videre? Har du lastet ned MMS oppsettet for telefonen? Og hvilken operatør benytter du? Lenke til kommentar
EirikTR Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Hva mener du med at de bare står og laster? Henger telefonen eller går ikke nedlastingene noe videre? Har du lastet ned MMS oppsettet for telefonen? Og hvilken operatør benytter du? Bruker Telenor... Det som skjer da er at den sier liksom at "laster ned" og hvis da mobilen går i svart da etter en stund uten berøring så står knappen for nedlasting der igjen og ikke noe har skjedd... Om jeg har lastet ned MMS oppsettet aner jeg ikke... har bare brukt mobilen til vanlige meldinger, ringing og internett/spill generelt Lenke til kommentar
Pingo669 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Her kan du laste ned eller legge inn innstillingene manuelt fra telenor: http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/internettpamobilen/ Husk også at mobildata/dataroaming må være påslått of rog laste ned mms meldinger Lenke til kommentar
EirikTR Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Her kan du laste ned eller legge inn innstillingene manuelt fra telenor: http://www.telenor.n...rnettpamobilen/ Husk også at mobildata/dataroaming må være påslått of rog laste ned mms meldinger Takker så meget for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå