Gå til innhold

NF7-S booter ikke

Serqevx

Anbefalte innlegg

Jeg sliter... :oops:

fikk meg nettopp nytt HK, og prøvde jo å overklokke... Satte FSB til 200 og det funka i en uke..så fikk jeg meg en ram brikke til, av samme typen (totalt 2x256 mb twinmos m winbond) og satte den i..da boota ikke pcen.. Fikk ikke resatt bios med switchen, har også prøvd batteriet... Hva kan være feil?

barton 2500+

nf7-s

twinmos m winbond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, har du prøvd å ta ut igjen den nyinkjøpte?

Prøv, å fungerer det så ta ut den gamleste å sett in bare den nye, fungerer det, prøv å sette begge inn men sett de inn i andre spor en det du har dem i nå som ikke fungerer...

Fungerer det ikke med bare den nye er den mest sansynlig ikke i orden.

Lenke til kommentar

fikk meg nettopp nytt HK, og prøvde jo å overklokke... Satte FSB til 200 og det funka i en uke..så fikk jeg meg en ram brikke til, av samme typen (totalt 2x256 mb twinmos m winbond) og satte den i..da boota ikke pcen.. Fikk ikke resatt bios med switchen, har også prøvd batteriet... Hva kan være feil?

barton 2500+

nf7-s

twinmos m winbond

Du kan teste og slå på pc'n mens du holder inne "insert" knappen

da resetter du bios på NF7-S .

(mange som får slike problemer har et ekstra avstandstykke under HK

Som kortslutter nå de bytter kort eller ram , dette bør du sjekke hvis du ikke er sikker))

Lenke til kommentar

barton 2500+

nf7-s

twinmos m winbond

hi friend i'm a newbie i don't know much about norwagian but i'm a overlocker , with nf7- s and barton i can run with fsb 231 , please check your vcore may be your cpu need more vcode ., and if you want to load defauld but don't want to clear cmos just turn off computer than press and hold the insert key , i see 90 percent sucessfull to load defauld by this way .

by the way how can i post pictures ?? tusen takk :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...