rolvs Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hei! Er det flere som har problemer med OneCall nå? Ser at de har hatt noe problemer i dag, men trodde det var bare der de hadde Network Norway sitt nett? Her jeg bor bruker jeg Telenor sitt nett, og får ikke dekning. På en annen telefon har jeg Telenor og der fungerer det. Flere som opplever det samme? Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jepp. Har samme problemet. Har ikke hatt problemer før nå i kveld. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Jepp. Har samme problemet. Har ikke hatt problemer før nå i kveld. Okay. Fungerte tidligere i kveld, men nå er det helt dødt. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Same problem hos meg. One Call har i det minste ei oppdatert side med driftsmeldingar. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Plaster på såret, fri (5GB) mobildata hele måneden. http://www.onecall.no/nyheter/oktober-2012.php 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå