salamishit Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hallois Jeg lurer litt på å selge gitaren min, det er en Epiphone SG G-400. Den er helt strøken, bortsett fra noen mikroskopiske merker her og der. Den er bare brukt hjemme på rommet mitt. Jeg kjøpte gitaren på nett for rundt 4 år siden for ca 3200 kr. Siden jeg ikke har peil på gitarmarkedet for tiden så spør jeg her. Hvis tråden er postet feil så er det bare å flytte den. Takk for svar Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) solgte en ganske nylig for ca 1700 kr, men sjekk litt rundt på finn osv om hva de ligger på nå. Edit: Jeg fikk et ganske godt tilbud ser det ut som. Du kan nå kjøpe en helt ny en for ca 220 kr. Endret 2. oktober 2012 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Kvatro Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Når jeg bestemte meg for å selge mine 2 gitarer fikk jeg sånn cirka halv pris Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 ''Best I can do is 350'' Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Når jeg bestemte meg for å selge mine 2 gitarer fikk jeg sånn cirka halv pris Er vel fint å gå ut fra at du får max 60% tilbake på en i perfekt stand. Endret 2. oktober 2012 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
Kvatro Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Han sier jo at den har noen mikroskopiske merker, da er vel 50% greit? Mine to var dønn strøkne vel og merke. Edit: Litt viktig, om det ikke sier seg selv, så må du selvfølgelig gå utifra nyprisen på gitaren NÅ, ikke da du kjøpte den. Endret 2. oktober 2012 av ni6 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Takk for svar folkens ! Så si hvis jeg legger den ut på finn til noe mellom 1300-1500 kr så er det en rimelig fair pris? Endret 4. oktober 2012 av Ownbeef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå