Gå til innhold

Oktoberfest 2012 - LordArild - Nikon 50mm F1.8 E-series

Anbefalte innlegg

Bruker: LordArild

Utstyr: D300s med 50 f/1.8 E-series

Deltakernivå: Pingle

Da prøver jeg også å slenge meg med, dog en dag for sent ute.. Oktober er en travel måned, både skolemessig og ikke minst fotografisk. Ser at min største utfording blir å få tid til å prioritere dette, men skal gjøre et forsøk.

Ikke det objektivet som inspirerer meg mest heller, da jeg brukte det samme i fjor (eller var det to år siden?), men har utviklet meg fotografisk siden da, så det kan bli spennende og få et gjensyn en hel måned. Denne dukker da opp på kameraet med jevne mellomrom, men aldri lenge om gangen..

Endret av LordArild
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-84923-0-66157600-1349384822_thumb.jpg

Da kom det faktisk noe i dag.. Dagen i går gikk med på reising og konsertfoto på kvelden med selveste Susanne Sundfør.. Magisk stemme, kjipe fotoregler..

Dagens bilde er av kameraet 50mm´n satt på da jeg fikk den, nemlig en Nikon EM fra tidlig 80-tall

0,3 sek

F/8

iso 400

Lenke til kommentar

Det er nok ingen rød tråd nei, prøver å komme på noe mellom alt annet man skal drive med, og i dag tok jeg det som stod på skrivebordet.. Forsåvidt det samme med den forrige også, men det er jo ingen hindring i å drive med foto.. Har for så vidt tilgang på mørkerom, men kommer nok til å holde det digitalt denne gangen..

Lenke til kommentar

Da kommer det nok et bidrag.. Fredagen gikk bort til oktoberfest på studenthuset, og lørdagen gikk med til å pleiee et sårt legeme fra kvelden før.. Men det var ikke helt krise, da jeg tok bilder av nok en konsert, Ine Hoem. Ikke en artist jeg har hatt noe forhold til, men ble positivt overrasket..

Men nok om annet, til dagens bilde er det en gjeng som har bestemt seg for å pynte et av jordene i byen...

post-84923-0-91517200-1349622970_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har hatt en 50 mm serie E i nesten 30 år, men strengt tatt er den ikke en Nikkor, da :)

Selvfølgelig er det ikke en Nikkor, men en Nikon.. Er sikkert bare skrevet på autopilot

-men et godt objektiv er det, betydelig bedre enn de fleste kit-zoomer som folk flest bruker.

Morsomt bilde av Weberen, motiver har vi rundt oss hele tiden må moralen være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...