Devil-Teddy Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 PÅ hket mitt er det intergret lyd, når jeg brueker hodetelefonene kommer det en summe lyd når jeg beveger museneller, eller vis jeg skal ta opp noe med micen får jeg med den samme summe lyden jeg får når jeg beveger på musa. Har hørt at det er fordi lyd kortet i hket deler samme IRQ som USB portene, men hvordan endrer jeg på hvilket IRQ disse greiene bruker? Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 IRQ'er kan du endre i bios(men er ikke helt sikker på hvilke), IRQ i win kan man endre i enhetsbehandling -> Wintast+pause/break -> maskinvare -> enhetsbehandling -> finn den enheten du vil endre -> egenskaper .... osv... Dette er for xp, men er likt i 2000 Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 hadde satt pris på om du kunne forklare helt ut, jeg fant der det sto at de brukte samme IRQ men så ikke ut som jeg kunne endre på det.... Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hvilke IRQ bruker dine USB devices da? mine bruker IRQ 20 og 21, samme som lyden, å jeg har ikke det problemet :-? Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Den ene USBen bruker IRQ 21 og den andre IRQ 22, Lyden bruker også IRQ 22, prøvde og disable USBen men det hjalp ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå