Mr. Pants Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Nå som Games on Demand så smått har begynt å få spill som ikke selges til latterlige priser tenkte jeg at det kunne være nyttig å opprette en tråd der vi kan poste tilbud og permanente prisnedsettelser på Games on Demand spill. Faste priser: 99kr: Assassin's Creed Assassin's Creed II Banjokazooie: Nuts & Bolts Crackdown de Blob 2 Elder Scrolls IV: Oblivion Fallout 3 Far Cry Instincts: Predator Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Kameo King Kong Mass Effect Metal Gear Solid: Peace Walker Perfect Dark Zero Prince of Persia 08 Prince of Persia: The Forgotten Sands Rainbow SIx Vegas 2 Rockstar's Table Tennis Splinter Cell: Double Agent Stuntman Ignition The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Viva Pinata Viva Pinata: Trouble in Paradise Viva Pinata: Party Animals 112kr: Metro 2033 149kr: Alice: Madness Returns Battlefield: Bad Company Bayonetta Bioshock Bioshock 2 Blazeblue Continuum Shift Borderlands Bulletstorm Bully: Scholarship Edition Burnout Paradise Burnout Revenge (advarsel: Onlinemodusen har blitt stengt ned) Call of Duty 2 Call of Duty 3 Call of Duty 4 Call of Duty WaW Crysis Darksiders Deadly Premonition Deathsmiles DiRT Eternal Sonata Far Cry 2 F.E.A.R. 2 Gears of War 2 Ghost Recon Advanced Warfighter Gun Halo 3 Left 4 Dead Lego Harry Potter Lego Indiana Jones Lego Indiana Jones 2 Midnight Club: LA Mini Ninjas Mirror's Edge Need for speed: Shift Prey Prototype Rainbow Six Vegas Resident Evil 4 Resident Evil 5 Rock Band 3 Shadows of the damned Skate Skate 2 Sonic & Sega Allstars Racing Splinter Cell Conviction Street Fighter IV Tekken 6 The Darkness The Orange Box Tomb Raider: Anniversary Tropico 3 Vanquish Virtua Fighter 5 Tilbud: Si gjerne ifra om dere kommer over noen andre tilbud eller spill som koster 99-149k. Endret 28. oktober 2012 av Leflus 4 Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 (endret) Har kjøpt mange spill til 149kr der. Seneste var Left 4 Dead. Dette er jo et perfekt spill å ha liggende på harddisken å bare boote opp å spille et par runder. Tror ikke noen spill koster under 149kr, utenom de gamle spillene fra MS som du har listet opp. Så du må nok liste opp de spillene til 149kr ellers så blir det ikke særlig mange. Endret 4. oktober 2012 av Knuttsen 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 Oppdatert. Jeg har funnet noen flere spill til 99kr og jeg har lagt til en ny kategori for spill som koster 149kr. Nå har jeg sannsynligvis oversett en del spill til 149kr, men jeg satser på at disse vil dukke opp etter hvert. Lenke til kommentar
samco Skrevet 10. oktober 2012 Del Skrevet 10. oktober 2012 Har ingen problemer med å kjøpe spill til 99 -149 på live genialt konsept Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 (endret) Metro 2033 koster 56kr denne uken. Darksiders og Saints Row 2 skal visstnok også være på salg, men jeg har ikke mulighet til å sjekke prisene siden jeg allerede har kjøpt begge spillene. Oppdatering: Darksiders koster 59kr. Så vidt jeg kan se har ikke SR2 havnet på salg i Norge. Endret 17. oktober 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Batman Arkham CIty 149kr denne uken for live medlemmer. Bra pris. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Metro 2033 koster 56kr denne uken. Det er jo svindyrt! Koster 20 kr på Steam salg. Men man kan ikke forvente så mye av gribbene hos Microsoft uansett... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Det er jo svindyrt! Koster 20 kr på Steam salg. 56kr er svindyrt? Seriøst? Når det gjelder konsollspill er dette et ekstremt sjeldent syn. 56kr er nesten ingenting sammenlignet med de vanlige prisene man finner på XBL, PSN og Nintendos eShop. At PC-spill koster mindre enn konsollspill er allmenn kunnskap, men hadde du vært så opptatt av det som du er fremstår i innlegget ditt så hadde du aldri kjøpt konsollspill. Og om det er pris som er viktig for deg så hadde du kjøpt Mark of the Ninja via XBL. Det koster tross alt hele 10kr mindre der enn det gjør på Steam. Men man kan ikke forvente så mye av gribbene hos Microsoft uansett... Ja... For gribbene i Microsoft er de eneste konsollprodusentene som selger digitale versjoner av spill til slike skyhøye priser. Give me a break. Spillet ble forresten gitt ut av THQ, så det er de som har ansvaret for prisen til Metro 2033. Endret 18. oktober 2012 av Leflus 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Litt sent ute, men det er bedre sent enn aldri: For alle: Resident Evil 4: 74kr Dead Rising 2: 150kr (i grenseland for hva man kan definere som et tilbud, men det er iallefall en del av Halloween-salget.) Kun for de som har XBL Gold: Bioshock: 59kr Bioshock 2: 59kr Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Takk for RE4 tipset! Går det an å sortere etter pris inne på marketplace, eller må man rett og slett lete etter tilbud? Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Takk for RE4 tipset! Går det an å sortere etter pris inne på marketplace, eller må man rett og slett lete etter tilbud? Går ikke sortere. Men de reklamerer på dashbordet når de har salgsgreier. Har jo også ukentlige salg for gold medlemmer. Kjøpte bioshock 2. 700 ms poeng kjøpt i fra England betyr at det ikke kostet mer enn 45kr egentlig. Spilt gjennom det før og husker at multiplayeren var noe av det bedre jeg har spilt. Endret 29. oktober 2012 av Knuttsen Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2012 @bonjovi: www.xbldb.com og www.majornelson.com , i tillegg til reklame på dashboardet. @Knuttsen: Jeg brukte overraskende mange timer på multiplayeren til Bioshock 2. Når det gjelder player vs player er det merkelig nok sannsynligvis det spillet jeg har spilt mest denne generasjonen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2012 (endret) Denne uken: TES IV: Oblivion for 59kr. Man må ha XBL Gold for å kunne benytte seg av tilbudet. Endret 31. oktober 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Noen greie tilbud fra Ubisoft denne uken: Assassin's Creed 1 for 59kr Assassin's Creed 2 for 59kr Splinter Cell Conviction for 59kr Salget er åpent for alle. Endret 5. desember 2012 av Leflus Lenke til kommentar
Knuttsen Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Kjøper nok Conviction, spilte aldri helt gjennom. Begynner faktisk å få dårlig med plass på min 250gb 360 pga alle games on demand spillene jeg kjøper. Tror jeg har kjøpt rundt 30 stk hittil. For ikke snakke om 100+ XBLA spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå