Gå til innhold

Lyst å jobbe som webutvikler-konsulent (C#, ASP.NET)?

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i et mellomstort, privat firma som holder til på Skøyen i Oslo, som for tiden ønsker ekspandere med et par utviklere til. Vi medarbeidere har blitt oppfordret til å hjelpe med å finne nye utviklere, og derfor poster jeg her. Firmaet heter OXX (se: www.oxx.no), og vi driver mange store nettsteder, og mange små. Blant de store har vi Obos, Kondomeriet, Diplom Is, mm.

Personlig er min arbeidsdag variert og utfordrene. Jeg har vært med i alt fra store prosjekter til å legge til endringer på eksisterende sider. Jeg har fått mye å bryne meg på, og man står veldig fritt til å komme med løsninger på utfordringer man får gjennom arbeidsoppgavene sine. Da jeg startet for over et halvt år siden, ble jeg tatt godt inn i varmen, og etter noen uker på jobb hadde jeg levert min første nettside, www.kvaernerbyen.no. Vi er noe som 50 i størrelsesorden, så på jobb har man et nært og varmt arbeidsmiljø, med god fleksibilitet.

Vi utvikler webløsninger hvor vi benytter oss av CMS, og vi legger til rette for at kundene våre kan gjøre det de vil med sin nettside, og styre det de trenger via CMS'en.

Vi som utviklere er konsulenter og systemutviklere. Lønnen er konkuransedyktig for konsulentbransjen. Vi benytter Scrum-filosofien i utviklingen. Hvis du er erfaren i ASP.NET, har 3-årig høyere utdanning, eller rett og slett er et programmeringsgeni, og syns C#, html, CSS og javascript er gøy, er det deg vi leter etter. Hvis du liker en variert arbeidsdag, ønsker å ha muligheten til å utfordre deg selv med programmeringsoppgaver du selvstendig kan løse og liker å være del, og bidra, i et nært arbeidsmiljø, er du midt blinken!

Hvis du sender meg en PM her og forteller litt om deg selv, helt uformelt, kan jeg anbefale deg direkte til min sjef og sette deg i direkte kontakt angående stillingen.

OXXs stillingsannonse ligger også på Finn:

http://www.finn.no/f...nnkode=37496404

Hvis du ønsker å søke gjennom Finn, kan du nevne meg i søknaden din, og/eller sende meg en PM med litt om deg selv, så skal jeg gi mine anbefalinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...