Vegard G Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hei Vi er tre studenter som kommer fra Høgskolen i Narvik og jobber med et prosjekt om oljeutvinning i Lofoten, Senja og Vesterålen. Min oppgave er å samle informasjon om hvilke meninger som er blandt befolkningen og jeg hadde satt veldig stor pris på om noen hadde tatt seg tid til å skrive noen kommentarer om hva dere personlig tenker om det angående Miljø og eventuelle problemstillinger som kan oppstå. Gjerne skriv hvor gammel du er og hvor du kommer fra. Tusen takk på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hei! Er bosatt i Svolvær og er 24. Personlig frykter jeg for at utvinningsvirksomhet i Nordland VI og VII kan ødelegge for fiskeriet, ikke fordi fisken forsvinner eller noe slikt, men fordi fiskeflåten må forholde seg til sikkerhetssonene til installasjonene. Som kjent er det viktige fiskefelt i Nordland VI og VII, og disse danner levegrunnlaget til en håndfull kystsamfunn, skulle disse feltene bli utilgjengelig for industrifiske vil det bety en ødeleggende fraflytting fra disse samfunnene. Frykt for utslipp har jeg ikke, jeg har stor tillit til oljeselskapene, men før jeg har blitt presentert med harde fakta om hvordan fiskeriet må forholde seg til oljevirksomheten i LoVe-regionen kan jeg ikke si at jeg er verken for eller imot, men heller føre var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå