AnonymDiskusjon Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hei, har et problem hvor jeg blir varm og svetter enormt når jeg er nervøs. Har prøvd medisiner tidligere, det funker bra men er ikke sunt i lengden så vil helst finne noe annet. Tips plz? Anonym poster: c901ec44a55ccdde3063d19ced6f3dbe Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kognitiv terapi. Medisinering er siste løsning i mine øyne. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) En skulle tro det var et ganske så vanlig "problem" blandt mennesker. Ja, det er jo en helt naturlig og vanlig reaksjon på noe man ikke føler seg komfortabel med. De medisinene, er det for å gjøre deg mindre nervøs, eller er det direkte mot å dempe temperatur/svette? Det er vel mer snakk om heller å holde seg sikker oftere, og sånnsett kan nok kognitiv terapi være en god løsning. Endret 2. oktober 2012 av Andrull Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 En skulle tro det var et ganske så vanlig "problem" blandt mennesker. Ja, det er jo en helt naturlig og vanlig reaksjon på noe man ikke føler seg komfortabel med. De medisinene, er det for å gjøre deg mindre nervøs, eller er det direkte mot å dempe temperatur/svette? Vanskelig å si så mye om det er vanlig eller ei utifra informasjonen han gir. Fyren kan jo ha en veldig lav terskel for å bli nervøs/redd som følge av diverse psykiske lidelser. Da er det definitivt ikke normalt. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 jeg mente altså at det er vanlig problem å bli varm og svette NÅR man er nervøs, og at det er begrenset hvor mye man får gjort med det. Om trådstarter blir ofte nervøs så er jeg derimot helt enig i at det kan være ønskelig å stelle med psyken sin. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 hei, trådstarter her. det jeg mener med nervøs, betyr egentlig kun en fysisk reaksjon på visse mennesker eller omgivelser. har snakket med psykolog i en årrekke men ser ingen endring enda. inni meg kan jeg være rolig som bare det, kan prate fritt, smile og le. det er kun det fysiske det dreier seg om her. Anonym poster: c901ec44a55ccdde3063d19ced6f3dbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå