Kurt Lekanger Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Acer Iconia Tab A110 kan bli en interessant utfordrer til Google Nexus 7. Acer med 7-tommers lettvekter Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ut i fra min erfaring med Acer, deres produkter og kundeservice hos dem, er det tilnærmet null sjanse for at jeg kjøper dette foran N7 (eller et hvilket som helst annet brett). Puh! Det var godt å få av hjertet! 2 Lenke til kommentar
rp1983 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 alt for feit ramme, ser jo ut som et leketøy 1 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 alt for feit ramme, ser jo ut som et leketøy Enig der, synes den ser ut som en av de første lcd bilderammene som kom for lenge siden Dersom den blir i grei pris, kansje jeg skaffer to til barna Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Bør være billigere en nexus 7. Laver oppløsning på skjerm. 1 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Google Currents heter faktisk Google Aktuelt i Noreg! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Om man nøyer seg med tokjerner-CPU, så slipper man mye rimeligere unna f.eks her: http://www.buyincoins.com/new_en/details/7-ainol-novo7-aurora-ii-android-4-0-cortex-a9-dual-core-1-5ghz-tablet-pc-16gb-1g-ram-ips-screen-product-17010.html Jeg har selv kjøpt dette og lagt inn custom Android 4.1. Alle (svjv) disse nettbrettene og telefonene med Android kan bruke mer enn 32GB minnekort. Det er bare snakk om å formatere de riktig. Man kan ikke bruke Windows sin standardformatering for FAT32 når man skal høyere enn 32GB. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Acer produkter har jo for vane å gå istykker 3-4 ganger før garantitiden utgår, og etterpå sier det ofte takk for seg for godt. Så det er ingen sjanse for at jeg kjøper denne. Men "ekspertene" på Elkjøp og Expert klarer sikkert å overtale en dum forbruker til å tro at dette er best i verden, så de får nok solgt en haug av disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg