Gå til innhold

HTC Sensation - Greier ikke logge på Android marked; "Kan ikke etablere en stabil forbindelse til tjeneren."

Anbefalte innlegg

Jeg fikk min første smarttelefon et par dager siden, en HTC sensation.

Jeg tenkte jeg kunne laste ned noen applikasjoner, som f.eks Spotify, så jeg prøvde å logge meg på Android markedet. Jeg har en Google-konto, men når jeg prøver å logge meg på får jeg denne error-beskjeden:

"Kan ikke etablere en stabil forbindelse til tjeneren.

Dette kan være et midlertidig problem, eller telefonen er kanskje ikke klargjort for datatjenester. Hvis problemet fortsetter, kontakter du kundestøtte."

Så, jeg Googlet problemet og fulgte forslagene:

Factory reset.

Tøm cachene til:

- Android marked.

- Google apps.

- Gmail.

- Gmail lagring.

Problemet fortsetter, så jeg lurer på om det er noen hjelp å få før jeg forsøker å ringe kundestøtte. Jeg har forsøkt hele greia tilkoblet gjennom wi-fi, og har ingen dataplan for nett utenom.

Endret av Daniel_Bo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, dette hørtes meget mystifistisk ut :hrm:

Tiltakene du nevner løser som regel problemet. Du har prøvd forskjellige trådløse nett? Får du surfet og lastet ned epost på mobilen? Du bruker en aktiv Google-konto? Får du logget på gmail.com fra en datamaskin? Har du prøvd å oppdatere mobilens programvare? Min bedre halvdel har samme mobil og denne er oppdatert til Android 4.0.x. Et alternativ er å laste ned en oppdatert Play Store apk-fil (installasjonsfil) og oppdatere manuelt.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å logge av det trådlause nettet og deretter logge deg "Play butikk" (som er det nye navnet til android marked) med ei 3G tilkobling?

Av og til så slutter play å virke over trådlaust nett, men etter å ha fått logga inn over ei datatilkobling så kan du kobble deg på det trådlause nettet igjen og bruke det som normalt.

Eg ser også at det er enkelt av standard applikasjonane som ikkje alltid fungerer heilt 100% dersom dei kun får bruke det trådlause nettverket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...