notreal Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hvis du hadde 30 sekunder foran hele verden, hva ville du sagt? Spørsmålet er enkelt, men prøv å tenk godt gjennom. Altså, prøv å se for deg, uansett hvor urealistisk det kan virke, at alle mennesker i hele verden har din oppmerksomhet i 30 sekunder, og du kan si hva du vil. 1 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg ville gitt bort tiden min til noen som trengte den mer. 2 Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 hello all people. i come from a dimension far away from here. actually another universe. i will claim this planet as my own as i am far more intelligent than you. i will rule you into being granted acess into my universe. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 "Go fuck yourself, k cu bai" Det hadde jeg sagt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 "Ok, listen. We´ve fucked up for too long. Everybody hold hands and sing Kumbaya, and things will get better" Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Å bombe, okkupere og undertrykke verdens fattigste nasjoner er feil. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Førstevalget hadde selvfølgelig vært å gi æren bort til noen som faktisk KAN si noe vettugt og gripende på 30 sekunder. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Bare hvis du ikke spør først. Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hadde ikke turt og stått foran hele verden - så jeg hadde solgt minuttene mine på eBay. Lenke til kommentar
Credibility Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 "Det finnes ingen Gud, ingen Allah, og ingen himmel. Feminister er hjernedøde, russere er idioter og hitler er sjef." Så ville jeg brukt fingrene til å lage smale øyne, sagt "Ching Chong Chinaman" og kalt alle Amerikanere for homo. Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) "Listen up you Frenchies! Learn English, French is not, and will never be, a world language!" Endret 3. oktober 2012 av bas 3 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Tja. Her er ihvertfall en som har hatt sjansen: http://www.youtube.com/watch?v=CMNry4PE93Y Kanskje ikke hele verden, men ihvertfall rimelig mange millioner skal vi tru youtube. Endret 3. oktober 2012 av flesvik 1 Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jeg ville sannsynligvis brukt de 30 sekundene på å tenke på hva jeg skal si. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Hadde laget en sarkastisk kreasjonismespøk, samt fremført en kort tale om politisk korrekthet. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 "There's no more food on our planet. Everyone; give me a daughter. One is enough, Kill your family, and then suicide." Harde bod skal det vera. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 (endret) Jeg hadde tatt på meg noen filler og ordnet sånn at det ble tatt om vinteren da og sagt: im poor please donate 1 dollar to me so i can get some food and blankets, og forhåpentligvis hadde nok folk gått på limpinnen og jeg hadde blitt millionær over natta Endret 7. oktober 2012 av Xprez Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Jeg hadde tatt på meg noen filler og ordnet sånn at det ble tatt om vinteren da og sagt: im poor please donate 1 dollar to me so i can get some food and blankets, og forhåpentligvis hadde nok folk gått på limpinnen og jeg hadde blitt millionær over natta Da mått du sannsynligvis gitt bort sensitiv informasjon, og når hele verden får den tror jeg nok du får litt problemer. On topic: hadde nok sagt at alle skulle være snille mot hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå