Mercer120488 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hei. Jeg har en 3 mnd gammel pc med spec: Kabenett: Corsair Obsidian 800D, Fulltower, Sort + 3X Cooler Master SickleFlow 120mm Blå LED motherboard: gigabyte GA-990FXA-UD7 minne: 4x Corsair Vengeance 4 GB DDR3 1866MHz CL9 Hdd: OCZ 120 GB SSD 2,5" S-ATA III TRIM/GC Western Digital 3TB Green 3,5" S-ATA3 CPU: AMD FX-8120 8-Core Processor med Noctua NH-U9B SE2 CPU Kjøler PSU: Corsair strømforsyning, HX750W skjermkort: 2X Sapphire Radeon HD 7770 OC 1GB Jeg lurer på hva som er galt når jeg ikke kan spille GTA IV på fullt fordi det lagger som bare det. og Saints Row: The Third går ikke på det laveste en gang. men jeg kan spille crysis 2 på fult Prototype 2. jeg har den nyeste driveren til skjermkortet. kan noen hjelpe meg ? Mvh Steinar Lenke til kommentar
hermljos Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Opplevde det samme med GTA IV selv, kunne spille Crysis Warhead på high uten noen form for lag, men på GTA var det noe som ikke stemte. Har en annen maskin der det funker nå, men hadde vert gøy om noen kunne finne ut av hva problemet er/var. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Du har siste skjermkort driver? Du kan jo prøve det som jeg kan på denne siden. Det første er ikke nødvendig at du gjør hvis du har siste driver, og det beste er vel å laste ned fra AMD sin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå