Gå til innhold

Anmeldelse: War of the Roses (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Zealuu

Å bruke full plate er ikke noe svar for at setupen på klassene mine vil bli bedre. Det er en grunn til at jeg bruker det jeg bruker.

Plate hatt sine ulemper. Ja forskjellen burde vært større.men det fortsatt en forskjell.

Plate er bare generelt tregere. Tregere slag kraft, akselerasjon, topp hastighet og blokke respons.

Samtidig det et lettere å knocke ned en plate bruker ned i bakken enn en som bruker light armor. Og det tar mye lengre tid og komme seg på bena igjen.

Samtidig gjør du mer skade hvor lettere armor du bruker. Fordi hastighet øker skade. Fortere du løper. Hvor mer skade gjør du.

 

Og jeg sa ikke at du ikke nødvendigvis ikke vet hvordan spillet fungerer. Men det du klager om er sånn klaging man hører mye av fra spillere som er ny eller ikke helt forstått spillet.

Jeg vet at folk som bruker scottish sword er ganske enkle å ta hvis du bruker skjold og mace. Blokker spammingen deres. shield bash og slå tilbake. Samt er scottish sword ganske lett å brekke med en mace skulle de parrere angrepene dine, spesielt hvis de er laget av Toledo eller Passeu Stål, som de fleste bruker.

 

Jeg er fullstendig klar over at der situasjoner hvor man føler seg litt hjelpeløs, eller omvendt, og at man kan treffe på en kar som svinger seg gjennom klynger med folk.

men det betyr ikke at de er ustoppelig, det handler bare om å lære og finne ut svakhetene. Noe som kan være ganske vanskelig.

og spillet er selfølgelig ikke perfekt og super fantastic. Men det er faktisk ikke så ille som man skal ha det til heller.

 

@Gorzun

Håper det hjelper og du får det til. Når man endelig finner ut av det, blir det en ganske annet spill enn man først erfarte det.

Men en ting til som er litt viktig å huske på, er at PC-specc samt connection kan ha mye å si.

Som jeg sa tidligere, før jeg oppgraderte pcen min, slet jeg veldig med ¨å treffe folk. Bare fordi jeg slet litt med FPS.

og det var ikke mye heller.

 

Så sliter man forsatt med å treffe folk, og du merker at hvis det er lite folk på serveren, og alt er fint, men spiller du med mer population, så sliter man mer.

Så vil jeg råde deg å justere rundt på grafikken, prøve deg litt her og der, så vil man kansje få aimen bedre.

Spesielt disable Shadows. Etter jeg disabled Shadows, før jeg oppgraderte pcen, så fikk jeg ganske mye FPS og da ble det plutselig mye mye lettere å aime.

Endret av Kameho
Lenke til kommentar

Paradox sendte ikke ut anmelderkopier før lanseringen, som var 2. oktober. Anmeldte dere spillet basert på beta'en? Eller sendte de en review-nøkkel til dere tidligere? Eller fikk dere den på dagen, og skrev hele greia i løpet av en dag? Mulig det virker som at jeg på en eller annen måte prøver å virke kritisk eller noe, men jeg bare spør. Lurer på hvordan dere fikk anmeldelsen så raskt ut, mens mange andre, større sider enda ikke har fått ut sin. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...