TommyFM Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Trenger svar på hvordan jeg får den skriveren til å printe ut automatisk, slik at man ikke må bort å trykke på den hver gang man skal skrive ut noe. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 ??? Du får ikke noe hjelp med en slik overskrift (som ssv. er feilpostet) og du må nok utdype spm. ditt!!!! Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Feilpostet?? Har lo laget et inlegg hvor feilen står utdypet. Men får ikke noe svar. Alle skryter så mye av forumet her, men får jo aldri svar på ting jeg lurer på. Er det meg?? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Da bør du slette denne ... før mod. ser den. Skal se om jeg finner posten. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 men greit. Har en skriver av type HP Laserjet 2200DN som er nettverks skriver. Man må gå bort å trykke på en knapp hver gang man skal skrive ut noe. Hvordan får jeg den til å skrive ut automatisk?? Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Skriveren må støtte den funksjonen. Det er ikke alle som slår seg på automatisk når de mottar en utskrift. Hvis skriveren din støtter dette, skal det være en funksjon i driveren hvor man slår av / på funksjonen. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har vært borte i en to-skuffers laserprinter med samme "symptom". Om skuffen angitt som standard var tom måtte jeg trykke på "startknappen" selv om den andre skuffen var full. En annen mulighet er at "klaffen" for manuell arkmating ikke er skikkelig lukket. Feilpostet. Men det er muligens en nettverksprinter? :wink: Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 hehe, ja det er det. en nettverksprinter. Er flere skriver av samme type og det er bare den ene som har den feilen. Hmmmm Kikke litt mer etter. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Ahhh.... kjenner til dette fra mine tider ved NLH. Ta kontakt med den lokale datatjenesten. Tror det kommer av at printeren er instilt på å skrive fra en skuff som ikke brukes. Kanskje du kan endre dette i printeroppsettet? Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 er helt ny her. Er det ikke lov å skrive flere innlegg ang samme sak?? er der derfor du sa at jeg bør slette denne? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Off topic: tror ikke det nei. Overskriften nør også være mer relevant (hvorvidt den er feilpostet er jeg ikke sikker på) Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 er helt ny her. Er det ikke lov å skrive flere innlegg ang samme sak?? er der derfor du sa at jeg bør slette denne? Hei TommyFM, reglene som gjelder for forumet finner du her: http://forum.hardware.no/retningslinjer.php Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 er helt ny her. Er det ikke lov å skrive flere innlegg ang samme sak?? er der derfor du sa at jeg bør slette denne? Å skrive flere innlegg ang samme sak kan fort bli sett på som mas, er det ingen som kan svare så er det ingen som kan svare.. Subjekt feltet var også brukt veldig dårlig og burde heller sett ut noe som "Problemer med HP skriver i nettverk" ellernoe i den duren.. Folk trodde også den var feilpostert, siden du ikke sa at det var en nettverksprinter, så alle disse grunnene til sammen gjorde at folk sa du burde slette den. Lenke til kommentar
raddo Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Denne skriveren har støtte for automatisk utskrift. Hold inne begge knappene på den så skriver den ut en side som oppsettet står på (hvis det ikke er begge knappene samtidig, prøv å holde inne den øverste knappen i noen sekunder og slipp den.. hvis det ikke er det, da er det den nederste knappen.. ).. da får du ip'n skriveren har.. logg inn på den via Web grensesnittet (http://ip) eller bruk telnet. Kanskje du finner en suspekt instilling der. Du kan jo prøve å stille alt tilbake til frabrikkoppsettet, det er et valg for det i web grensesnittet. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Takk for nyttig svar. Skal prøve ut. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Til det dere andre. Beklager måten mitt innlegg ble skrevet. Skal prøve å ikke gjøre den samme feilen flere ganger. Beklager. Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 til raddo. Prøvde å gjøre som du sa. Fikk ut side, gikk inn på konfigurasjoen, men finner ingen ting som har med det å gjøre. Her du eller noen andre noen andre forslag?? Lenke til kommentar
Josef Minde Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 hvis ikke arkoppsettet i word og skriveren er likt så vil skriveren avvente klarsignal på at du har byttet arkstørrelse. Dette skjer når f.eks word er satt opp med legal (amerikansk arkstr.) og skriveren er satt opp med A4 (eller motsatt) Lenke til kommentar
TommyFM Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 arkoppsettet er det samme så vidt jeg kan se. Noen som veit om det er forskjellige instillinger på 2200 og 2100 serien fra HP. Eventuelt om 2100 serien ikke støtter automatisk utskrivning. Skjønner ikke dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå