Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Norske forlag som liker Sci-Fi (av pulp-kvalitet)?

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet en roman som jeg har skrevet på Engelsk og sendt til Baen Publishing, (de har nesten 2 års backlog på innsendelser fra uutgitte forfattere), har oversatt den til Norsk, (da jeg ikke var gira på å begynne på noe nytt og jeg trengte erfaringen med norske forlag. Jeg har sendt romanen til 3 forlag (to svarte kjapt at de ikke ga ut sci-fi med mindre "det var av eksepsjonell litterær kvalitet", siste har jeg ikke hørt noe fra og ifølge et par jeg kjenner som er utgitte forfattere betyr det at det havnet i "fjernarkivet" AKA søppla ulest. (jeg unngår å nevne navn så ingen føler at de ikke kan sende inn sine prosjekter der).

noen som vet om noen som gir ut scifi/fantasy som er skrevet for underholdningens skyld og ikke fordi det skal være noe litterært mesterverk?

-frank

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Du kan jo alltids gi det ut selv på f.eks Kolofon.

http://www.kolofon.no/

De tilbyr markedsføringspakker også.

Ellers er det lurt å la andre lese det du skriver slik at du får verdifulle tilbakemeldinger. Det er sånn du lærer deg blindspottene dine og forbedrer deg som forfatter, men det er også viktig å velge riktige og oppriktige mennesker som gir deg varierte og ærlige tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...