Kvatro Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Regner med denne tråden passer greit nok her, så kjører på. I mopedtida kjørte jeg jo som de fleste andre trimma moped. Var slem gutt og kjørte alt for fort, trynte, fikk et forenklet forlegg, ble avskilta, og mista lappen i 3 måneder. Spørsmålet er da, har jeg plettfri vandel? Innebærer det å ikke ha noe på rullebladet (for det har jeg jo ikke) eller å heller ikke ha mista lappen eller noe sånt? Aner virkelig ikke hva jeg har lyst til å bli når jeg "blir stor", men er jo greit å vite hva jeg KAN bli. Kan jeg f.eks. bli politimann på tross av mine dumheter i ungdommen? Og da ikke en kontorrotte heller da.. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Om det kun er snakk om mindre trafikkforeseelser har du plettfri vandel ja. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Her kan du lese nøyaktig kva som kreves: http://www.phs.no/Studietilbud/Bachelor/Opptakskrav/Plettfri/ Som du ser så vil ikkje forenkla forelegg være avgjerande for din vandel, men det blir gjort ei vurdering om du er skikka til å være politi. Kvar dei legg lista for trafikkforseelser veit eg ikkje, men eg trur det går bra sjølv om du her har gjort fleire ulovlegheiter enn berre å kjøyre for fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå