edge Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hepp, Mottar i dag min nye Samsung 830 SSD, og skal sette i gang med å skifte ut den interne disken. Har en stock versjon av Windows som fulgte med(Asus), og lurer på om jeg er best tjent med å klone, eller om jeg bør legge inn cleant på den nye disken. Har endel filer jeg kunne tenkt meg å beholde(steam-spill bl.a), mens jeg kunne klart meg uten en god del av bloatwaren. Om jeg går for clean-innstall, er det mulig å gjøre dette med en iso-fil, med SSDen koblet til via USB? Og hvordan er det med drivere til f.eks bakgrunnsbelysning på tastaturet? Er dette tillegg, eller ligger det inne slik at jeg ikke behøver å bekymre meg for det? Hva annet trenger jeg? Grafikkdrivere, driver til wifi-kortet? Om dette blir feil kategori så må en moderator gjerne flytte den til riktig sted! Takk for svar Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Jeg henviser nok en gang til Trainmans geniale innlegg! De driverne som Windows ikke finner under installasjonen eller etterpå via Windows Update bør du finne på produsentens nettside under Support. Etterpå flytter du bare over Steam-mappen fra den gamle disken og starter Steam.exe, da skal Steam installere seg selv. Lykke til! Endret 3. oktober 2012 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå