hightow Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Vil det fungere? Eller kan homepluggen bare være "innenfor" nettverket? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Det veit man ikke før man har prøvd med de produktene desverre. Kjøp de i en butikk som godtar retur som f.eks Elkjøp. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Greit nok det. Jeg fant ikke noe dokumentasjon på om pluggene måtte være innenfor nettverket, eller om de kunne stå utenfor. De illustrasjoner jeg har sett har de vært plassert innenfor, men lurer på om de (i teorien) vil fungere like smertefritt utenfor. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Det vil jo være forskjellig type signal, mener jeg. Hvordan homepluggene behandler signal inn og ut kan påvirke om det virker eller ikke. Uansett, min første tanke angående dett er at det vil fungere. Prøv. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Det burde fungere fint å koble slik: modem -> homeplug -> router. Du kan se på homeplug som en vanlig TP-kabel Lenke til kommentar
Rim Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hovedsikringen (egentlig telleverket) dreper veldig mye av signalet så om signalet må passere dette vil det neppe fungere tilfredsstillende. Den kan fint hoppe mellom sikringer og faser men med faser så får signalet en lenger reisevei som går ut over hastigheten så prøv å hold det på samme fase, og helst ikke der spotlights er da de skaper mye støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå