Kurt Lekanger Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nye One X+ blir raskere og får bedre batteri. HTC oppgraderer toppmodellen Lenke til kommentar
Marty8 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Deilig mobil! men sikker på at den er 8.9 cm tykk? 1 Lenke til kommentar
Gadgetfreak Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ser lekker ut, men kun 1Gb RAM? Da blir det nok Note II da 2 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Og jeg som fikk min One X fra Netonnet på fredag. Betyr dette at jeg egentlig burde returnere denne på angrefristen og vente på denne her? I butikken allerede i oktober, mon tro hvilken pris den ender på? Lenke til kommentar
gocola Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Dæven, htc har blitt god til å designe mobiler ass, hvis neste års htc flaggskip har syk spec og er fin så skal jeg ha den så sykt Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 ser ut til at frontkameraet fortsatt er ganske ubrukelig. Det er felt ned i en grop hvor lommerusk vil feste seg, og dermed gjøre bildet ganske uklart. fatter ikke at de ikke har skjønt det. har one x selv. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Vits, much? Eneste viktige forbedringen må da være batteriet, som SGS3 har uansett. Endret 2. oktober 2012 av Cpt Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Enten så legger den seg rett over One X hva pris angår - eller så senkes prisen på One X. Spørs hvor mange hundrelapper det er snakk om, men det virker som om den er rett rundt hjørne. Hadde jeg vært deg så hadde jeg kanskje returnert og ventet en liten måned for å se hva som skjer? Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Vits, much? Eneste viktige forbedringen må da være batteriet, som SGS3 har uansett. 1.5 ghz -> 1.7 ghz 1800 mAh -> 2100 mAh 32 gb internal memory-> 64 gb internal memory Gorilla Glass 2 Kanskje ikke all verden, men vil si at fordoblingen av lagringsplass er deilig. Kommer ihvertfall til å returnere min One X til fordel for denne! 2 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Joda, de andre tingene er jo forbedringer, men hvor viktige er de? Kan si meg enig i at 64GB kan være greit for enkelte brukere, men allikevel. Lenke til kommentar
cosw Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Merkelig at de ikke annonserte denne når de hadde presse event den 19 sept hvor de lanserte windows 8 mobilene sine Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Slike revisjonsmodeller er greit for de som ikke har kjøpt, men hadde tenkt å kjøpe. Det er som ARC vs ARC S, Iphone 4S vs Iphone 4. Har man den før revisjonen, er det lite å hente på byttet. Når det gjelder pris som omtalt ovenfor, er det vanskelig å si hva som skjer. Veldig ofte blir de gamle modellene liggende med høyere pris enn revisjonsmodellene. (er litt det samme som at man ser demo-modeller dyrere enn nye hos diverse nettbutikker). Det kan altså være at denne blir billigere enn vanlige X-modellen, i alle fall hos visse utselgere. Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 I og med at den lanseres for å gi telefonen en ekstra edge foran konkurrenter (ip5 og sgs3) ville det jo vært litt rart om de ligger telefonen i en veldig mye høyere prisklasse enn disse! Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Da var telefonen ute på den norske HTC hjemmesiden. Blir kjøp det her, hvis den kommer kjapt nok. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 og jeg som har htc one x. nå får mamma kjøpe min så kan jeg kjøpe den nye. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Så når kommer Jelly Bean til One X? Merkelig at den ikke er ute ennå. Lenke til kommentar
AFF301 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har one x og er brukbart fornøyd med den!!! Skal ikke bytte til denne . Fordi 1. 32G er nokk til mitt bruk,1 (16G som på one S ville vert minimum) 2. One x er rask nokk de nest 2år. 3.har binding på telefonen og foretrekker å vente til den er ute!! 4.Når jeg først skal kjøpe noe nytt vil jeg ikke ha samme design(synest iphone er for lik+for mange som har dem) 5. Optimus G frister mest av mobileone som kommer da jeg ikke skal ha ny på en stund!!! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 På tide med en oppgradering ja, modellen som kom før er vel snart tre måneder gammel. Lenke til kommentar
iStalkPhoto Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Lite ram, dårlig optikk og kamera.. Joda.. S3 eller S4 over nyttår Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Utrolig fornøyd med one x, så mere batteri, raskere prossesor og mere lagring (+ litt mer små ting). Den eneste store feilen de har gjort er å fortsatt ha front kamera langt inn i mobilen. det setter seg fast så mye ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg