Gå til innhold

HTC oppgraderer toppmodellen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten så legger den seg rett over One X hva pris angår - eller så senkes prisen på One X. Spørs hvor mange hundrelapper det er snakk om, men det virker som om den er rett rundt hjørne. Hadde jeg vært deg så hadde jeg kanskje returnert og ventet en liten måned for å se hva som skjer?

Lenke til kommentar

Vits, much?

Eneste viktige forbedringen må da være batteriet, som SGS3 har uansett.

1.5 ghz -> 1.7 ghz

1800 mAh -> 2100 mAh

32 gb internal memory-> 64 gb internal memory

Gorilla Glass 2

Kanskje ikke all verden, men vil si at fordoblingen av lagringsplass er deilig. Kommer ihvertfall til å returnere min One X til fordel for denne!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Slike revisjonsmodeller er greit for de som ikke har kjøpt, men hadde tenkt å kjøpe.

Det er som ARC vs ARC S, Iphone 4S vs Iphone 4.

Har man den før revisjonen, er det lite å hente på byttet.

Når det gjelder pris som omtalt ovenfor, er det vanskelig å si hva som skjer. Veldig ofte blir de gamle modellene liggende med høyere pris enn revisjonsmodellene. (er litt det samme som at man ser demo-modeller dyrere enn nye hos diverse nettbutikker).

Det kan altså være at denne blir billigere enn vanlige X-modellen, i alle fall hos visse utselgere.

Lenke til kommentar

Har one x og er brukbart fornøyd med den!!! Skal ikke bytte til denne . Fordi 1. 32G er nokk til mitt bruk,1

(16G som på one S ville vert minimum) 2. One x er rask nokk de nest 2år. 3.har binding på telefonen og foretrekker å vente til den er ute!! 4.Når jeg først skal kjøpe noe nytt vil jeg ikke ha samme design(synest iphone er for lik+for mange som har dem) 5. Optimus G frister mest av mobileone som kommer da jeg ikke skal ha ny på en stund!!!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...