Handerløgne Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Hei. Har siden jeg fikk min nye telefon hatt problem med att ubesvarte anprop og sms ikke forsvinner. Har nå 7 ubesvarte anrop og 3 uleste meldinger på min telefon. Alle disse er lest og ringt tilbake til.. :S Noen som vet hva som er galt? Legger ved ett bilde. Endret 2. oktober 2012 av Snudii Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg fikset det ved å gå inn på Innstillinger -> Programmer -> Alle også valgte jeg Meldinger og trykte på "tøm data". Da forsvant varsel for uleste meldinger. Ingen meldinger ble slettet. Prøv eventuelt å avslutte tjenesten og start telefonen på nytt. Lenke til kommentar
Handerløgne Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg fikset det ved å gå inn på Innstillinger -> Programmer -> Alle også valgte jeg Meldinger og trykte på "tøm data". Da forsvant varsel for uleste meldinger. Ingen meldinger ble slettet. Prøv eventuelt å avslutte tjenesten og start telefonen på nytt. Kjempe. Det funka det. Ihvertfall foreløpig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå