V. Haugen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Strømbrudd kuttet mobildekningen til One Call, Lebara og Network Norway. One Calls nett ned for telling Lenke til kommentar
gocola Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Pheew, trodde jeg mista nettet fordi mobilen min lå i vannet i går Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ahh. Her trodde jeg endelig jeg hadde en god unnskyldning for å stikke ned og kjøpe en iPhone 5 men neida! 2 Lenke til kommentar
Raptus_ Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Porterte fra netcom i dag tidlig og ble litt nervøs nå som jeg hadde snakket ned dekningen til netcom helt siden vi gikk over fra telenor på jobben.. XD Godt det bare var en slik hendelse! Shit happens:P Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Dette er dyrt og dette er billig, hvorfor er det sånn pappa? Derfor, jenta mi. 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Derfor Telenor nettet brøt fullstendig sammen i fjor, pga. det er "billig" altså ? Neppe 1 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Syns forøvrig det var litt merkelig at jeg ikke fikk bruke telenor sitt nett når onecall sitt var nede.. Er ikke det litt av poenget med at onecall leier kapasitet av telenor? Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Dårlig av Onecall å ikke gi beskjed til kundene. Da jeg hadde problemer var jeg innom nettsidene deres men der fant jeg ingen info. Visste ikke at de hadde facebokksider. Hvor vanskelig kan det være å sende en mail? Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg skjønnte heller ikke hvorfor jeg ikke kunne sende sms før jeg leste VG. Dårlig av OneCall å ikke si ifra. Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Normalt kan en velge telenors nett uten problem, men under denne perioden var også det vanskelig. Store deler av dagen var jeg også i Sverige og ikke engang der fikk jeg stabilt nett. Kunne ikke dette vært løst smidigere ved å bruke andres nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg