007JamesBond Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hei, når tror dere at ktm duke går ned til 30-32k brukt? Og en ting til, er det mye elektriske problemer med ktm duke? Har vurdert den og Yamaha yzf r125. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Har hatt en Duke. Mye barnesykdommer, mye småtull med det elektriske. YZF-en er garantert et bedre kjøp. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Har hatt en Duke. Mye barnesykdommer, mye småtull med det elektriske. YZF-en er garantert et bedre kjøp. Ok, for jeg har ikke råd til mye tull og slikt, men KTM Duke er så kul at det er sørgelig at det er så mye små problemer. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Altså, du har jo garantier og reklamasjonrett, så sånn sett er du sikret for iallfall størstedelen av problemene, men dessverre er det meste på den sykkelen lisensprodusert i India, samt at den er produsert i India. Veldig synd, for sykkelen er flott å kjøre, og i mine øyne den tøffeste av alle lettsyklene idag. Har ikke anledning nå å skrive om alle feilene jeg hadde på den, men de var mange og tildels alvorlige, både på det elektriske og på det mekaniske. Hadde KTM bygget denne med samme kvalitet som de gjør med de andre KTM-ene hadde jeg nok beholdt den. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg jeg tror nok det blir Yamaha da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå