Arodem Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Spillere kan belønne hverandre for god oppførsel. Les hele saken Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Uff, på tide med Dota 2 folkens 2 Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hva i alle dager.... Dota 2 folkens! Det er ute! 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hva i alle dager.... Dota 2 folkens! Det er ute! men er det bare meg, eller er dota2 utrolig tregt i forhold til LoL? bare å cs'e en creep har jo sykt lang delay? klarer fan ikke spille det på grunn av dette -__- Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Jeg tror et lignende system finnes i spillet "Savage 2" fra S2 Games (de som laga HoN). Lenke til kommentar
Some1 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Later ned Dota 2 nå, men jeg kommer sikkert til å forsette å spille LoL vis jeg ikke blir helt forelsket i Dota Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Later ned Dota 2 nå, men jeg kommer sikkert til å forsette å spille LoL vis jeg ikke blir helt forelsket i Dota sa jeg og.... nå spiller jeg bare dota Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Virker faktisk som om det har funket også. Kan være tilfeldig, men har merket MYE mindre flaming i det siste. Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Dota 2 har hatt dette systemet i snart et år... Lenke til kommentar
samobil Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 LoL er et bra spill, men spiller som ikke har teamplay og bare bitcher(en av grunnene til at jeg har gitt opp ranked) og ubalanserte champs har ødelagt spill-opplevelsen helt for min skyld Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hva i alle dager.... Dota 2 folkens! Det er ute!men er det bare meg, eller er dota2 utrolig tregt i forhold til LoL? bare å cs'e en creep har jo sykt lang delay? klarer fan ikke spille det på grunn av dette -__- er det fleste folk venter på at blir fikset spillet har ein del delay Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hva i alle dager.... Dota 2 folkens! Det er ute!men er det bare meg, eller er dota2 utrolig tregt i forhold til LoL? bare å cs'e en creep har jo sykt lang delay? klarer fan ikke spille det på grunn av dette -__-er det fleste folk venter på at blir fikset spillet har ein del delay Mesteparten av det folk opplever som delay er animasjonstid, turn rates og sånt. Ting man ikke er mye vant til fra LoL. Det er en vanesak. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hva i alle dager.... Dota 2 folkens! Det er ute!men er det bare meg, eller er dota2 utrolig tregt i forhold til LoL? bare å cs'e en creep har jo sykt lang delay? klarer fan ikke spille det på grunn av dette -__-er det fleste folk venter på at blir fikset spillet har ein del delay Mesteparten av det folk opplever som delay er animasjonstid, turn rates og sånt. Ting man ikke er mye vant til fra LoL. Det er en vanesak. en vanesak de kommer til å miste spillere på, inkludert meg selv, hvorfor gå over fra LoL til Dota2 når selve følelsen er helt mongo og treg i forhold, er som om spillet er halvveis bedøvd! Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 De kommer ikke til å miste spillere, de kommer til å få færre spillere over fra LoL. Målet Valve har med Dota 2 er ikke å kapre markedet til LoL, De lager et spill som er tro til originalen. Men ja, kanskje Valve burde gi alle heltene gratis blink fra lv 1 og fjerne denies, da får de kanskje flere spillere fra LoL... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå