Ari Gold Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Snømåking er kos God jul! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Heldigvis har jeg en tradisjon hvor jeg ikke går ut av sofaen mens Tre nøtter til Askepott og Reisen til Julestjernen går, så det ble til at mine flinke brødre måkte i stedet. Nå skal jeg pakke inn de siste gavene, og grave i klesskapet mitt etter noe å ha på.. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Er på jakt etter en samme type dress som den på bildet under, altså ikke farge og slik, men fasong. Kaller man den type dress for noe spesielt? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) ^ Er ingen spesiell dress det. Ser ut som en dress med kun 1 knapp. Men den er nok enten MTM eller skreddersydd. EDIT: Med litt nærmere studering ser det ut som det er en to-knappers dress. Men det kan nok noen andre svare på? Endret 24. desember 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Nå nærmer vi oss 1000 sider, hadde vært en fin julegave til forumet det! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 ^ Enig, men har på følelsen av at vi kommer opp til 1000 sider i dag! Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 ^ Enig, men har på følelsen av at vi kommer opp til 1000 sider i dag! Jeg også! Hva kler folket seg i ikveld? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Dress. Jeg stryker skjorte og hører på spotify:artist:7E3BRXV9ZbCt5lQTCXMTia:popular-tracks as we speak Endret 24. desember 2009 av thrice Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Det er det kjedeligste jeg har hørt, thrice Jeg kjører dress i kveld jeg også, legger sikkert ut bilde. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Bitch please. Islandske komponister er konge. Liker hvordan de mikser vanlig klassisk med elektronika. Det blir ikke noe bilde av dressen min i kveld. Skredderen gjorde en dårlig jobb. Den er for lang i både armer og ben Endret 24. desember 2009 av thrice Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Ok, nr 2 var ganske bra fra halvveis og utover. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Johann Johannsson er mye det samme, men bedre. Tror han lagde noe av musikken til Vanilla Sky. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul ja Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 ^ Er ingen spesiell dress det. Ser ut som en dress med kun 1 knapp. Men den er nok enten MTM eller skreddersydd. EDIT: Med litt nærmere studering ser det ut som det er en to-knappers dress. Men det kan nok noen andre svare på? Jeg liker det når jakka er veldig åpen og at knappene ikke går så høyt. Kanskje det bare er det som er forskjellen. Syntes alltid at dressene mine har hatt for mange knapper og lukker for høyt oppe. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 EDIT: Med litt nærmere studering ser det ut som det er en to-knappers dress. Men det kan nok noen andre svare på? Knappen sitter såpass høyt at det burde være to knapper på den. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Selv kjører jeg en Tiger dress med en ny Raulph Lauren skjorte. Har et rødt slips med blå striper som matcher RL logoen Men Uggs er tydeligvis populært å gå med i kirken Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Jeg har svarte strømpebukser, midnattsblå stroppeløs satengkjole og svart cardigan med flaggermusermer, midnattsblå satengpumps og gullsmykker. Litt mørkt og kjedelig, kanskje, men jeg rakk ikke å tenke på noe på forhånd. Endret 24. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Har marineblå dress frå Calvin Klein, kvit skjorte frå Melka og eit oransje/gråstripa slips frå Ermenegildo Zegna. Marathon SAR ur og mansjettknappar frå ein lokal sølvsmed. Eg ynskjer alle ei riktig god jol! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) God Jul til alle medmennesker her inne, og det kommer selvfølgelig opp et bilde av dagens juleantrekk iallefall i morgen! Kan legge til at dagens festantrekk består av dresssko, mørk bukse fra Henry Choise, mørk cardigan fra bruuns bazar og en hvit skjorte med rødt slips som faktisk ble overraskende bra Etter en tur med levering av gaver, donald på tv og en tur i kirken skal pinnekjøtt nå sniffes frem til gaveåpningen! Derfor ønsker jeg alle en riktig god jul og håper dere alle legger ut deres juleantrekk! Endret 24. desember 2009 av FVL Lenke til kommentar
geil Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 I dag blir det koksgrå dress fra ToS, lilla skjorte fra Stenström og en sløyfe fra Boss i en noe ubestemmelig dyp, dyp aubergine. God jul alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå