geil Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Mange begynner 4. januar ja. Skjønt det varierer, her i Hamar har 4men allerede begynt på Maxi, men begynner først i sentrum 11. jan. Andre igjen begynner i romjula. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Gått med høye støvletter opp og ned Bogstadveien i hele dag, og nå trenger føttene mine sterkt litt pleie. Kjipt å få så vondt hver gang man skal bruke høye støvletter over lengre tid (alternativet er jo selvfølgelig lave, men høye er finere..), så lurte på om noen har hatt noe erfaring med disse silikonputene som man putter foran i skoene/støvlettene? Jeg har prøvd de ved flere anledninger. De er helt ok, men jeg synes faktisk at de gjør skoene mindre stabile fordi putene gir etter mye mer enn det sålen egentlig gjør. Siden mesteparten av vekten min da er på putene, så blir det faktisk mer slitsomt i lengden. Som fyllstoff hvis skoene er en smule for store er de imidlertid greie. Jeg får ingen merkbar gevinst av putene når det gjelder gåing i flere timer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 VIC fører J Lindeberg, regner med de skaffer det du vil ha. Lol, skal man ha Lindeberg går man ikke på VIC. Man går vel egentlig ikke på VIC i det hele tatt hvis man er fornuftig, for alt er som regel overpriset, og de har langt fra et bra utvalg. Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Nja, nå fører de jo Lindeberg, som han lurte på. Har ikke vært innom nylig, men ut fra prisene på nettsiden tror jeg ikke VIC skal være så jævlig på jordet med prisene heller. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Gå i et par andre butikker og sammenlign om du ikke tror meg... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Selv om jeg er enig i at VIC er dyrt, kan du jo kanskje presentere et annet alternativ når du er så negativ innstilt til å handle på VIC? Ref. Lol, skal man ha Lindeberg går man ikke på VIC. Endret 23. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Ingen fare, ser ingen grunn til å mistro deg på det. Var bare VIC jeg kom på i farten. Da er som vanlig opp til han som lurte å skrive hvor han bor om han vil ha konkrete anbefalinger. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Sjekka VIC på nettet, står ikke j.lindeberg i over merkene de selger. Lenke til kommentar
geil Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Gudene måtte vite hvorfor, men de fører det nå. Hvor bor du/har du mulighet til å handle? Lettere å komme med konkrete anbefalinger da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul alle sammen! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul, folks! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul alle sammen! Husk å post juleantrekket da Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul! Håper hvertfall dere har det, for starten på min har vært dritt. Gartneren har fri i julen, så jeg har tilbrakt de to første timene av julaften med å måke snø Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Holdt heldigvis bare med en innsats på en halvtime her, greit å være tre barn som alle ble jaget ut for å måke. God jul alle sammen! Lenke til kommentar
geil Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul! Håper hvertfall dere har det, for starten på min har vært dritt. Gartneren har fri i julen, så jeg har tilbrakt de to første timene av julaften med å måke snø God jul! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul ja gutter! Her i Rogaland har det smeltet mye snø, så ikke blitt mye måking her fkm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå