WASD Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Endte opp med å kjøpe en Burberry parkas. Kanskje ikke det peneste, men går over rompa og lårene, og varmer uten tvil godt. Pluss at det ikke er Canada Goose Bilde kan jeg legge opp hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvor kan man egentlig kjøpe selbuvotter? Kunne godt tenke meg et slikt par og liker dem designmessig Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvor bor du? Husfliden er vel en sikker vinner rundt omkring, på nedre Karl Johan-/Jernbanetorget-området i Oslo er det vel knapt et gatehjørne uten souvernirbutikker. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Endte opp med å kjøpe en Burberry parkas. Kanskje ikke det peneste, men går over rompa og lårene, og varmer uten tvil godt. Pluss at det ikke er Canada Goose Bilde kan jeg legge opp hvis det er ønskelig. Er du jente eller gutt? Vil gjerne se bilde! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) Indeed. Canada Goose er så mainstream om dagen. ca. hver andre person jeg ser har det jo. Endret 23. desember 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Om dagen? Goose var ffs mainstream da jeg gikk i åttende, og det begynner å bli en del år siden.. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvor kan man egentlig kjøpe selbuvotter? Kunne godt tenke meg et slikt par og liker dem designmessig Jeg kan strikke for deg, om du vil. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvor kan man egentlig kjøpe selbuvotter? Kunne godt tenke meg et slikt par og liker dem designmessig Jeg er ganske sikker på at jeg har rundt 150par med slike, i forskjellige farger og mønster, kjekt med bestemødre : p Ellers kan du sjekke på husfliden som nevnt over. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Mye er 11 i shoe size her i Norge? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Mye er 11 i shoe size her i Norge? Skostørrelser Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Amerikans 11 tilsvarer 44 Lenke til kommentar
WASD Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Endte opp med å kjøpe en Burberry parkas. Kanskje ikke det peneste, men går over rompa og lårene, og varmer uten tvil godt. Pluss at det ikke er Canada Goose Bilde kan jeg legge opp hvis det er ønskelig. Er du jente eller gutt? Vil gjerne se bilde! Er gutt, legger det opp når jeg har tid. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 omg hvorfor sender ikke http://eu.store.jlindeberg.com/ til Norge? De sender til alle land i europa untatt Norge? o_O Går ikke ann og kontakte de engang -.- Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 omg hvorfor sender ikke http://eu.store.jlindeberg.com/ til Norge? De sender til alle land i europa untatt Norge? o_O Går ikke ann og kontakte de engang -.- "If you have questions, please contact our Customer service at [email protected]" Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nå har jo ikke de noen egne butikker i Norge heller, har de? Husker de hadde egen butikk i Freeport i Sverige. Sinnsykt billig, sammen med masse annet merkeklær. De åpner på nytt der i januar. Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 VIC fører J Lindeberg, regner med de skaffer det du vil ha. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvor bor du? Husfliden er vel en sikker vinner rundt omkring, på nedre Karl Johan-/Jernbanetorget-området i Oslo er det vel knapt et gatehjørne uten souvernirbutikker. Bor i Drammen Hvor kan man egentlig kjøpe selbuvotter? Kunne godt tenke meg et slikt par og liker dem designmessig Jeg kan strikke for deg, om du vil. Tja, det er iallefall et godt alternativ! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Gått med høye støvletter opp og ned Bogstadveien i hele dag, og nå trenger føttene mine sterkt litt pleie. Kjipt å få så vondt hver gang man skal bruke høye støvletter over lengre tid (alternativet er jo selvfølgelig lave, men høye er finere..), så lurte på om noen har hatt noe erfaring med disse silikonputene som man putter foran i skoene/støvlettene? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Får selbuvotter av grandtanta mi, jeg. Dødskule! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Når starter januarsalget for fullt i klesbutikker som er verdt å besøke? Mandag 4. januar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå