Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Kan jeg få skyte inn at det heter hemper, og ikke hamper?

 

På bunadsbuksene er det i alle fall sånn at bukseselene har et skinnstykke på endene med hull til knappen som sitter på buksa.

Hemper er det ja!

Hamp er vel sånn ekkelt hippietau?

 

Tror forøvrig det er på tide å ta kvelden, kan ordne et fint bilde av hempene i

morgen.

 

Ja, men folk kaller hippietauet for hemp også. Akkurat der er jeg litt usikker på hva som faktisk er riktig. Og jeg gidder ikke sjekke heller:p

Ser forresten at jeg ikke er så flink med entall og flertall nå på kvelden. Skitt au.

 

fkm fiksa fint bilde, han:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fkm kom meg i forkjøpet. Selene splittes i to til knappeparene på hver sin side av buksen. Om du får sydd knapper i en bukse du allerede har pass på at den har noe høyere liv, mer flatterende med seler.

 

wallstreet460.jpg

 

Erketypiske bildet, på høyre side aner du at selene går på innsiden av buksen. Alt du ser er selen, og knappene er helt skjult på innsiden.

Lenke til kommentar

Hurra:p

Jeg pleier alltid å være for treig, så for en gangs skyld var det gøy å være først :D

 

Jeg burde vel egentlig legge meg siden jeg skal på jobb i morgen, men jeg burde også pakke siden jeg ikke skal hjem etter jobb. Men så er mer enn halve kofferten min fylt opp av julegaver, så jeg er litt satt ut og vet ikke hvor jeg skal begynne for å få med meg det jeg trenger.

 

Forresten noen som har forslag til tilbehør til en enkel brun kjole i myk bomullskvalitet (altså ikke noe sateng, silke eller "pynta" stoffer, det er en hverdagskjole)? Blir nok hudfarga strømpebukse, men jeg vet ikke om jeg har sko som passer til...

Endret av cricket
Lenke til kommentar

Halla. Skal kjøpe slips i morgen og lurer litt på hvilket.

Mørkegrå dress med lysere tynne ruter og lyseblå skjorte , litt sånn klassisk lyseblått.

Om det har noe å si så er det 3 delers, altså vest, jakke og bukse.

Har dere noen smarte forslag? Og nei , vurderer ikke sløyfe, det funka ikke helt.

Lenke til kommentar
Hallo, se på posten min da.

Får ikke sett bildet ditt, og dere poster altfor fort til at jeg klarer å holde følge med iPoden!

 

Fkm kom meg i forkjøpet. Selene splittes i to til knappeparene på hver sin side av buksen. Om du får sydd knapper i en bukse du allerede har pass på at den har noe høyere liv, mer flatterende med seler.

 

wallstreet460.jpg

 

Erketypiske bildet, på høyre side aner du at selene går på innsiden av buksen. Alt du ser er selen, og knappene er helt skjult på innsiden.

Aha. Her trodde jeg at punktet der de splittes var slutten på selve bukseselen, og at de to som går ned var hempene som hang fast inne i buksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...