Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hos meg er det ikke snakk om noe annet enn dress. Da hadde jeg sikkert blitt arveløs.

 

Jeg går også normalt i dress, men har desverre ikke passende dress og har konf til våren og får heller en ny dress da (man vokser mye fra jul til mai!).

Jeg har en bestefar som garantert gjør meg arveløs om han ser meg uten dress og pins :)

 

Mens jeg bryr meg ikke.

Kanskje forskjellige tradisjoner? Her blir det mamma, broren min og meg, da pappa er på jobb. Så det blir vel skjorte eller noe, men ikke veldig formelt.

 

Jeg og resten av familien drar alltid til kirken på julaften, så jeg får vel pynte meg litt ekstra. Hjemme blir det heller ikke spesielt formelt hos oss heller

Lenke til kommentar
Hos meg er det ikke snakk om noe annet enn dress. Da hadde jeg sikkert blitt arveløs.

 

Second! Her blir vi 24 av de "nærmeste"... Bare stress med jul i min familie

 

Lol. kjenner til situasjonen! I år skal vi heldigvis ikke være mer enn 10 tror jeg, men noen år er det et rent helvette.

Lenke til kommentar
Hos meg er det ikke snakk om noe annet enn dress. Da hadde jeg sikkert blitt arveløs.

 

Second! Her blir vi 24 av de "nærmeste"... Bare stress med jul i min familie

 

Lol. kjenner til situasjonen! I år skal vi heldigvis ikke være mer enn 10 tror jeg, men noen år er det et rent helvette.

 

Jeg er glad jeg ikke er alene. Hver eneste år, på bursdagen til stemoren min, er vi hvertfall 40 stk. Jeg vil helst ikke være der da, og hvis jeg må, med hørselvern.

Lenke til kommentar
Prøvde ut juleantrekket idag. Hvit skjorte, grå vest og svart sløyfe. Jeg følte ikke det stemte, men grå vest og svart sløyfe burde vel gå? Eller skal jeg skaffe meg en svart vest også? Blir forøvrig uten dressjakke iår.

Kommer vel litt ann på hvor lys vesten er, men jeg hadde skaffet meg en sort vest asap. om du skal kjøre den komboen...

Lenke til kommentar
Hos meg er det ikke snakk om noe annet enn dress. Da hadde jeg sikkert blitt arveløs.

 

Second! Her blir vi 24 av de "nærmeste"... Bare stress med jul i min familie

 

Lol. kjenner til situasjonen! I år skal vi heldigvis ikke være mer enn 10 tror jeg, men noen år er det et rent helvette.

 

Jeg er glad jeg ikke er alene. Hver eneste år, på bursdagen til stemoren min, er vi hvertfall 40 stk. Jeg vil helst ikke være der da, og hvis jeg må, med hørselvern.

 

Ah, bursdager ja, det er ikke helt morsomt i denne familien heller. I helgen hadde grandonkelen min bursdag, og han leide hele Soria Moria fra fredag til lørdag kveld. 24 timer med ALLE i familien er streeeeess...

Lenke til kommentar
Utrolig lite akvtivitet her i det siste :thumbdown: Jeg foreslår at alle tar bilde av antrekket på julaften i det minste, så blir det litt gøy i romjulen!!

 

Skal prøve å legge ut bildet av juleantrekket. :) Var å handlet det i dag. En grå bukse, en navy blazer og en gårhvit skjorte. Så etter et smalt, rødt slips, men det var visst for mye forlangt. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...