hvorre Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg har alltid klart meg uten boblekåpe eller boblejakke. Teknikken heter lag på lag, og er svært fleksibel samtidig som den er funksjonell og ikke får meg til å se teit ut. Lag på lag kan jo også se fantastisk kult ut kombinert riktig... Lenke til kommentar
Nash Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) ^ Man må ofre litt for skjønnheten. True. Frøs til de grader i dag morges når jeg ventet på bussen med peacoaten min, men verdt det så fort jeg entret skolen. Men utrolig mange med grå joggebukse idag, merket jeg (+ uggs). De ofrer litt for "skjønnheten" de også Endret 17. desember 2009 av Nash Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 I kaldt vær som nå er det plagg av ull som gjelder. Fantastisk mye varmere enn bomull! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg hadde på meg to strømpebukser i dag. Fullstendig usynlig, men det hjelper mot kulda. Hadde også hettejakke under kåpa mi. Ingen ser det så lenge jeg har kåpa utenpå, og jeg tar av meg hettejakka med en gang jeg kommer inn, så det funker for meg. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Fyfaen og kaldt det er ute. Noen finn den varmeste jakka, og de varmeste skoene nå. Por favour. Pris kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Ullundertøy og ullsokker hjelper mer enn varme jakker. Men alt av boblejakker og fleece skal holde på varmen. Samt lue som dekker ansiktet kan hjelpe. For hansker så foretrekker jeg skinnhansker med ullfor inni. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Fyfaen og kaldt det er ute. Noen finn den varmeste jakka, og de varmeste skoene nå. Por favour. Pris kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Denne. Evt. denne hvis du virkelig driter i hvordan du ser ut. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Det er jo allerede på plass da, men 15 minus og vind krever mer en en ullfrakk, samme hvor mange luer jeg har på meg. Edit, jumpsuit ja, det blir jo kjempeknall med tanke på jeg mobber folk i boblejakker nuvel, de går i lacostesko og strikk da. Endret 18. desember 2009 av WASD Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg var jo ikke akkurat 100 % seriøs. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Jeg var vel ikke det jeg heller. Eller, jeg mobber faktisk. Endret 18. desember 2009 av WASD Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Vurderer å anskaffe meg en dunjakke, men da primært til toppturer, men også de kaldeste dagene i byn. En dunjakke er ikke så veldig å se på, men en Rab Neutrino er helt ok i design og Norrønas Falketind-serie i dunjakker kan være verdt å sjekke ut. Pris på varme dunjakker: alt fra 3k til... tja, mye penger. Skal sies at Bergans har en til 2400. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) En dunjakke kunne vært fint til ekstra kjølige dager her i Hof. Er en del dager her som er så jævlig kalde at hva du har på deg er ditt minste problem, og da kunne jo en ok dunjakke vært fint å ha. Btw, fant en litt grei dunjakke fra Nike på G-Sport. Selvfølgelig, utseendemessig er den ikke allverden å skryte av, men siden jeg er litt småfan av Nike fristet den litt. Endret 18. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Harry, eller stilrent nok? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) genser: 6700 bør du kjøpe i matt farge. De blanke versjonene er ofre for fettmerker. Endret 18. desember 2009 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg likte den ikke... Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 18. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) - Endret 12. august 2016 av 987987987 Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) http://img.gsmarena.com/vv/pics/nokia/noki...old-edition.jpg Harry, eller stilrent nok? Ikke kjøp den. Alltid noe feil med den. Endret 19. desember 2009 av ttt Bilete fjerna frå sitat.-ttt Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Utrolig lite akvtivitet her i det siste Jeg foreslår at alle tar bilde av antrekket på julaften i det minste, så blir det litt gøy i romjulen!! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Det forslaget støtter jeg fullt ut! Var selv og kjøpte antrekk til julaften igår, så er klar til photoshoot på torsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå