Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
^ Man må ofre litt for skjønnheten.

 

True. Frøs til de grader i dag morges når jeg ventet på bussen med peacoaten min, men verdt det så fort jeg entret skolen.

 

Men utrolig mange med grå joggebukse idag, merket jeg (+ uggs). De ofrer litt for "skjønnheten" de også :whistle:

Endret av Nash
Lenke til kommentar

Det er jo allerede på plass da, men 15 minus og vind krever mer en en ullfrakk, samme hvor mange luer jeg har på meg.

 

Edit, jumpsuit ja, det blir jo kjempeknall med tanke på jeg mobber folk i boblejakker :p nuvel, de går i lacostesko og strikk da.

Endret av WASD
Lenke til kommentar

Vurderer å anskaffe meg en dunjakke, men da primært til toppturer, men også de kaldeste dagene i byn.

 

En dunjakke er ikke så veldig å se på, men en Rab Neutrino er helt ok i design og Norrønas Falketind-serie i dunjakker kan være verdt å sjekke ut.

 

Pris på varme dunjakker: alt fra 3k til... tja, mye penger. Skal sies at Bergans har en til 2400.

Lenke til kommentar

En dunjakke kunne vært fint til ekstra kjølige dager her i Hof. Er en del dager her som er så jævlig kalde at hva du har på deg er ditt minste problem, og da kunne jo en ok dunjakke vært fint å ha. :)

 

Btw, fant en litt grei dunjakke fra Nike på G-Sport. Selvfølgelig, utseendemessig er den ikke allverden å skryte av, men siden jeg er litt småfan av Nike fristet den litt. :p

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...