Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva i alle dager går man med på byen når det er -7 grader ute? Jeg skal danse, så det blir varmt, men det er jo ekstremt kaldt ute..

Jeg skal på byen i morgen tror jeg, så lurer litt på det samme.. Vurderer strømpebukse (ull) og en kjole bare. Så får jeg heller fryse dritten ut av meg når jeg skal ut og røyke.

Lenke til kommentar
Hva i alle dager går man med på byen når det er -7 grader ute? Jeg skal danse, så det blir varmt, men det er jo ekstremt kaldt ute..

Jeg skal på byen i morgen tror jeg, så lurer litt på det samme.. Vurderer strømpebukse (ull) og en kjole bare. Så får jeg heller fryse dritten ut av meg når jeg skal ut og røyke.

 

Vurderer det jeg også, men liker egentlig ikke strømpebukser. Finner aldri noen som er lange nok i beina og alle klør! Men kan ikke gå med kjole uten noe under liksom, og bukse er ikke så digg å danse med.. Der er jeg heldig, jeg slipper å gå ut noe særlig, røyker ikke :p

Lenke til kommentar
Ute kan du i alle fall satse på en litt lang kåpe (ned til midt på låra eller noe) og støvletter som dekker det meste av leggene (evt over knærne). Varmer veldig mye i forhold til å gå med pumps og kort jakke, uansett hva man har på seg på låra/beina.

Ja, sant. Jeg har en veldig pen "boblejakke" som fint kan brukes. Den er lang og går til midten av lårene.

 

"Bare" minus 9 her, men kaldt nok når jeg må sykle 2 km med bare en tynn softshelljakke for å komme meg til bussen. :p Vil ha en varmere jakke (håper jeg får en peacoat til jul). :(

Det høres ut som et rent helvete. Jeg kreperer av å gå 7 min til bussen om morgenen i - 11.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...