Bebeluv Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ferdigknyttet sløyfe? Hva med å kjøpe en ordentlig en istede for 2 ferdig? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Ferdigknyttet sløyfe? Hva med å kjøpe en ordentlig en istede for 2 ferdig? Fordi det eneste de hadde av ordentlige sløyfer var stort og det har jeg. De andre som var ferdige var på salg. Og når man har/skal på vors er det greit at den er ferdig knyttet. Endret 17. desember 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Timster Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 None som vet hvor man kan få kjøpt pelsluer i oslo/bærum/asker område. Noe slikt som disse: http://www.furhatworld.com/russian-hats-c-42_45.html Russisk stil:P Trenger ikke å være ekslusiv pels eller noe slikt så lenge den ser kul ut. Hvor mye koster slike luer? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 None som vet hvor man kan få kjøpt pelsluer i oslo/bærum/asker område.Noe slikt som disse: http://www.furhatworld.com/russian-hats-c-42_45.html Russisk stil:P Trenger ikke å være ekslusiv pels eller noe slikt så lenge den ser kul ut. Hvor mye koster slike luer? Jeg kjøpte min på Cubus, kostet vel 100-150 kr. Men de har det på H&M og Zara også. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Stikk på Brødr. Thorkildsen eller Hansson Pels Jeg betalte 1800 for min på Brødr. Thorkildsen. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Haha ja, også kan du få bedre kvalitet slik som Mr.Bass viser til. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hva i alle dager går man med på byen når det er -7 grader ute? Jeg skal danse, så det blir varmt, men det er jo ekstremt kaldt ute.. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hva i alle dager går man med på byen når det er -7 grader ute? Jeg skal danse, så det blir varmt, men det er jo ekstremt kaldt ute.. Jeg skal på byen i morgen tror jeg, så lurer litt på det samme.. Vurderer strømpebukse (ull) og en kjole bare. Så får jeg heller fryse dritten ut av meg når jeg skal ut og røyke. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hva enn du har på deg inne, i tillegg til ytterklær du tar av deg. Lenke til kommentar
MissK Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hva i alle dager går man med på byen når det er -7 grader ute? Jeg skal danse, så det blir varmt, men det er jo ekstremt kaldt ute.. Jeg skal på byen i morgen tror jeg, så lurer litt på det samme.. Vurderer strømpebukse (ull) og en kjole bare. Så får jeg heller fryse dritten ut av meg når jeg skal ut og røyke. Vurderer det jeg også, men liker egentlig ikke strømpebukser. Finner aldri noen som er lange nok i beina og alle klør! Men kan ikke gå med kjole uten noe under liksom, og bukse er ikke så digg å danse med.. Der er jeg heldig, jeg slipper å gå ut noe særlig, røyker ikke Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg har fått helt dilla på "strømpebuksetrenden", heldigvis for meg. Nei, kjole uten noen ting kommer til å ta livet av deg. Du kunne vurdert jeans, med noen freshe pumps og en fin topp. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ute kan du i alle fall satse på en litt lang kåpe (ned til midt på låra eller noe) og støvletter som dekker det meste av leggene (evt over knærne). Varmer veldig mye i forhold til å gå med pumps og kort jakke, uansett hva man har på seg på låra/beina. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 -11 i morgen! OMG, skulle blitt i London... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hysj på deg, meldt -16 her. Innlandshelvete... og vi er tomme for ved. Godt vi snart drar hjemover alle mann. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 "Bare" minus 9 her, men kaldt nok når jeg må sykle 2 km med bare en tynn softshelljakke for å komme meg til bussen. Vil ha en varmere jakke (håper jeg får en peacoat til jul). Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Ute kan du i alle fall satse på en litt lang kåpe (ned til midt på låra eller noe) og støvletter som dekker det meste av leggene (evt over knærne). Varmer veldig mye i forhold til å gå med pumps og kort jakke, uansett hva man har på seg på låra/beina. Ja, sant. Jeg har en veldig pen "boblejakke" som fint kan brukes. Den er lang og går til midten av lårene. "Bare" minus 9 her, men kaldt nok når jeg må sykle 2 km med bare en tynn softshelljakke for å komme meg til bussen. Vil ha en varmere jakke (håper jeg får en peacoat til jul). Det høres ut som et rent helvete. Jeg kreperer av å gå 7 min til bussen om morgenen i - 11. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Usj, boblekåper er noe av det styggeste jeg ser. Egentlig boblejakker generelt da, men ja... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Usj, boblekåper er noe av det styggeste jeg ser. Egentlig boblejakker generelt da, men ja... Neei. Altså, kåper er bedre, men de er ikke tykke nok når det er rundt ti minus for meg desverre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 ^ Man må ofre litt for skjønnheten. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg har alltid klart meg uten boblekåpe eller boblejakke. Teknikken heter lag på lag, og er svært fleksibel samtidig som den er funksjonell og ikke får meg til å se teit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå