Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann, har noen spørsmål om skjorter...

 

Har en hvit skjorte, en Atlant. Skal hvite skjorter være gjennomsiktige?

 

Skjorten har en 7,5 tykk krage, er ikke litt for mye? Synes den er altfor stor..

 

Hvor tight skal en skjorte sitte?

 

Hvor anbefaler dere å kjøpe (billige) gode skjorter?

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Det skal ikke være lett å finne seg Chelsea Boots i passelig størrelse her i byn. (Bergen)

 

Var innom sånn 10-15 forskjellige plasser, 4 hadde faktisk, 2 plasser hadde de bare 41 og 42 (jeg er 44), 1 sted hadde de faktisk 44, men da var det for stort og den siste plassen var de litt vel høye og kostet 3999.

 

Skal jeg først kjøpe sko til 3999, skal jeg like de meget godt, og disse var ikke helt optimale verken på foten eller for bankkontoen..

 

De plassene der de hadde kun 41 og 42, fikk jeg beskjed om at de ikke får inn mer.

 

Noen som har tips om hvor man kan finne chelsea boots i Bergen? 4000 er absolutt grense, men til 3000 hadde vært greit. Forløpig ser det ut som om jeg ikke får tak i slike sko i denne omgang og da får jeg vel kjøpe meg noen andre. :(

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Skal på julebord i dag.

Og folk skal gå casual (typ v-genser og skjorte).

Men jeg syns jo det er litt kjipt. Så lurte på om jeg skulle ta på meg ett slips evt en sløyfe for å fiffe antrekket litt opp.

 

Regner med jeg kommer til å gå med en mørkeblå bukse, og en hvit skjorte med enten hvitt og blått slips eller en blå sløyfe. Sammen med en hvit v-genser eller en mørkeblå v-genser.

 

Hva tenker dere? Hverken slips eller sløyfe, eller en av delene?

 

Evt lyseblå skjorte med en flerfarget skøyfe?

post-67076-1261051141_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jepp, det er nok satt casual av praktiske grunner. Det er oppmøtet kl 17 og vanligvis slutter man jo på jobb 16.00.

Men så er jo jeg så heldig at jeg bor 10min unna jobben. Så jeg rekker jo å komme meg hjem og ta en dusj og skifte.

Tror ikke de andre skal hjem å skifte, det skulle ikke de to jeg har snakket med så langt hvert fall.

Men blir litt kjip å dra på julebord i vanlig jobb antrekk.

Tenker det blir hvit skjorte med dobbel mansjett og mansjettknapper, blå v-genser og det slipset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...