AT1S Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Søstera mi blir snart 18 og ho har ønska seg ein fin topp til finare bruk. Slikt.. Har ikkje eg peiling på. Nokon som har forslag? Maks ca. 500,-Kjempebra om det går an å få tak i over disk i Bergen. Se om du finner en butikk som fører Samsøe & Samsøe. De har mye pent til jenter og er ikke altfor dyre, samtidig som kvaliteten er ganske god. Hun var der med meg Whyyyyyy? Sorry, jeg glemte at det var galt å ha venner... Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Haha mente det i misunnelse Tonelegging fungerer dårlig over nett. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Haha mente det i misunnelse Tonelegging fungerer dårlig over nett. Jeg skjønte det, bare tok igjen Lenke til kommentar
geil Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Nei, så dessverre ikke henne. Var det en happening eller var hun også på julehandel? Hun var der med meg Det var nok litt vanskelig å se oss når vi var i 4. Og du driver vel ikke i barneavdelingen, heller Respekt! Var ikke i barneavdelingen nei, såvidt meg beskjent har jeg foreløpig ingenting å handle der Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Hvem er denne Kelly Rutherford? Jeg er ikke så inne i motebransjen / modellbransjen Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Skuespillerinne Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Mest kjent som Lily van der Woodsen i Gossip Girl pr. dags dato. Tidligere Melrose Place-skuespiller også. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Alexander: Herlig! Pleier hun å kle seg like pent til vanlig som i Gossip Girl? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Alexander: Herlig! Pleier hun å kle seg like pent til vanlig som i Gossip Girl? Ja, absolutt! T.o.m Birkin-vesken er til stede. Denne gangen en i struts i cognac farge. TDF! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Søstera mi blir snart 18 og ho har ønska seg ein fin topp til finare bruk. Slikt.. Har ikkje eg peiling på. Nokon som har forslag? Maks ca. 500,-Kjempebra om det går an å få tak i over disk i Bergen. Se om du finner en butikk som fører Samsøe & Samsøe. De har mye pent til jenter og er ikke altfor dyre, samtidig som kvaliteten er ganske god. Thanks, men fant ein fin lang cardigan. (Til det dobbelte av budsjettet :S) Så ho bør pokker meg bli fornøgd sjølv om det ikkje var akkurat det ho ønska seg. =P Lenke til kommentar
Destu Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Et kjapt spørsmål: er det feil å bruke hvit smokingskjorte til vanlig dress med sløyfe? Har vanlig hvit skjorte også, men lurer på om det er feil med smokingskjorte. Den er ganske plain, bare kragen som er "smokingkrage" og noen få vertikale striper i samme farge. Det ser ikke dumt ut, men det finnes vel noen "regler" for det? Hentet fra google: http://files8.lookbook.nu/files/looks/medium/352059_4.jpg ligner veldig på denne. Edit: skriveleif Endret 16. desember 2009 av Destu Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Aner ikke om det er "feil" eller ikke, men det er hvertfall mindre pent. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Kjør vanlig skjorte, spread eller vanlig krage, veldig få klarer å pulle off vinger. Lenke til kommentar
Destu Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Ok, tusen takk for svar Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Hun var der med meg Seriously? Wow, nice one. Jeg tror jeg hadde foretrukket Ed Westwick, men hadde ikke sagt nei til Kelly Rutherford heller. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Hun var der med meg Seriously? Wow, nice one. Jeg tror jeg hadde foretrukket Ed Westwick, men hadde ikke sagt nei til Kelly Rutherford heller. Kjenner ikke Ed på samme måte, akkurat Kelly er kjempegrei! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Skal du møte han en gang, så inviter meg også! We has a deal? flotters. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Ta heller meg enn AnewZ. Han kan ikke engang engelsk. Ok? We have a deal then. Edit: html feil Endret 16. desember 2009 av Pinup Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Seriøst, du kødder med meg? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 .. Var det mening å ha feil så beklager jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå