Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Søstera mi blir snart 18 og ho har ønska seg ein fin topp til finare bruk. Slikt.. Har ikkje eg peiling på. Nokon som har forslag? Maks ca. 500,-

Kjempebra om det går an å få tak i over disk i Bergen.

Se om du finner en butikk som fører Samsøe & Samsøe. De har mye pent til jenter og er ikke altfor dyre, samtidig som kvaliteten er ganske god.

 

Hun var der med meg :love:

Whyyyyyy?

 

Sorry, jeg glemte at det var galt å ha venner...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, så dessverre ikke henne. Var det en happening eller var hun også på julehandel? :)

 

Hun var der med meg :love: Det var nok litt vanskelig å se oss når vi var i 4. Og du driver vel ikke i barneavdelingen, heller :p

 

Respekt! Var ikke i barneavdelingen nei, såvidt meg beskjent har jeg foreløpig ingenting å handle der :)

Lenke til kommentar
Søstera mi blir snart 18 og ho har ønska seg ein fin topp til finare bruk. Slikt.. Har ikkje eg peiling på. Nokon som har forslag? Maks ca. 500,-

Kjempebra om det går an å få tak i over disk i Bergen.

Se om du finner en butikk som fører Samsøe & Samsøe. De har mye pent til jenter og er ikke altfor dyre, samtidig som kvaliteten er ganske god.

Thanks, men fant ein fin lang cardigan. (Til det dobbelte av budsjettet :S) Så ho bør pokker meg bli fornøgd sjølv om det ikkje var akkurat det ho ønska seg. =P

Lenke til kommentar

Et kjapt spørsmål: er det feil å bruke hvit smokingskjorte til vanlig dress med sløyfe? Har vanlig hvit skjorte også, men lurer på om det er feil med smokingskjorte. Den er ganske plain, bare kragen som er "smokingkrage" og noen få vertikale striper i samme farge. Det ser ikke dumt ut, men det finnes vel noen "regler" for det?

 

Hentet fra google: http://files8.lookbook.nu/files/looks/medium/352059_4.jpg ligner veldig på denne.

 

Edit: skriveleif

Endret av Destu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...