Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne bruker jeg! :w00t:

Har du langt eller kort hår? Kan jo henne den funker. Boksen var i hvertfall helt lik som "Punk Chic" sin. Hva er pris og hvordan er den? Myk/Hard? Trenger man mye av den? Farge? GÅr den lett ut av håret?

 

Hva med din fredrikrb. Er fint hvis dere skriver hvordan hår dere har og sånn :)

 

Selv bruker jeg, som sagt, hvit renati og jeg har kort hår. Den holder lenge og går lett ut av håret ved vask. Den er ganske myk og er hvit :)

 

EDIT: Renati'n koster ca. 150,-

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar

Den jeg bruker synes jeg er litt i overkant "hard". Man må gni godt i hendene for å få den regjerlig om man ikke vil ha grønne striper i håret fordi man ikke har fordelt det godt nok.

 

Synes ikke den er så bra egentlig, den funker jo greit liksom. Menmen.

 

Frisøren som anbefalte den. Det finnes en blå versjon og, uten at jeg vet hva forskjellen mellom de to er.

 

Den er lett og vaske ut.

 

Betalte cirka 220 kroner tror jeg.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Jeg kjøper ikke den fordi det står et merke på den -- ingen andre enn meg skal inn i skapene på badet mitt uansett. Man kjøper den fordi den er bra. Egentlig vil jeg ikke anbefale deg å kjøpe en typisk billig voks, da håret ditt ikke har godt av dette, men om du absolutt vil vite prisen så får du sikkert kjøpt billig voks til samme pris som L'Oreal-saken du bruker nå. Men, det er verdt å huske at du kanskje ikke ville brukt like mye voks som du bruker gele, om du skal regne økonomisk på det, det er ikke prisen i innkjøp som teller (om prisen teller i det hele tatt), det må jo være prisen per dag i bruk.

Lenke til kommentar
Denne bruker jeg! :w00t:

Det gjør jeg óg! Den er herlig. Ikke er den dyr heller, tror det er 200,- eller noe slikt den koster, og den er forholdsvis drøy.

Jepp, er 200 for den. Den lille boksen pleier å vare i to-tre uker dersom jeg bruker den ofte - det som er positivt med denne voksen er at alt går bort med litt vann. Det er som å krysse Dax voks med vanlig hårgelé. :)

Lenke til kommentar
holy shit, det er mye pæng! bruker bare gele fra loreal, 50kroner tror jeg.

hvo mye koster voks da? er ikke interessert i merke, vanlig voks fra H&M eller no.

 

har kort hår (middels).

Merke? Wtf? Jeg kjøper den fordi jeg syns det er den beste voksen *jeg* kan få tak i, det er ikke alltid merket har noe å si. Men veldig ofte er det jo de kjente merkene som produserer ting av god kvalitet, men likevel; jeg ser alltid først på produktet - så på merket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
vil ha en som dax for ganske langt hår, vet noen om en? puggen min går ned til øyene mine ca..

Grønn Dax. Testet den selv i dag. Works very well. Håret får en mer dry look.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...