Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en herlig opplevelse på Harrods på lørdag. Synes den er verdt å dele i mote- og velværecaféen.

 

En dame kom bort og spurte pappa: "Is this your son?", så snudde seg mot meg og sa "You look fantastic in that cardigan, I wish my son dressed like that."

 

Varmer å få sånn respons når man ser til å kle seg pent.

Lenke til kommentar
Hadde en herlig opplevelse på Harrods på lørdag. Synes den er verdt å dele i mote- og velværecaféen.

 

En dame kom bort og spurte pappa: "Is this your son?", så snudde seg mot meg og sa "You look fantastic in that cardigan, I wish my son dressed like that."

 

Varmer å få sånn respons når man ser til å kle seg pent.

 

Harrods har veldig mye pent, selv om det er andre plasser i London jeg heller handler. Krever nesten et bilde av cardiganen nå ;)

Lenke til kommentar
Hadde en herlig opplevelse på Harrods på lørdag. Synes den er verdt å dele i mote- og velværecaféen.

 

En dame kom bort og spurte pappa: "Is this your son?", så snudde seg mot meg og sa "You look fantastic in that cardigan, I wish my son dressed like that."

 

Varmer å få sånn respons når man ser til å kle seg pent.

 

Var på Harrods på lørdag, jeg også :)

Lenke til kommentar

Kruuger, tror Kavinsky har rett ang komplimentgivningen. Hun rettet i alle fall komplimentet til meg. Jeg er forøvring ihvertfall 24 og kan fint snakke for meg selv :) Eller kanskje hun var ute etter pappa ja :p

 

Anewz, bilde i bildetråden nå.

 

Charles, moro. Hørte en og annen nordmann innimellom, kanskje var du en av dem.

Lenke til kommentar
Søstera mi blir snart 18 og ho har ønska seg ein fin topp til finare bruk. Slikt.. Har ikkje eg peiling på. Nokon som har forslag? Maks ca. 500,-

Kjempebra om det går an å få tak i over disk i Bergen.

Se om du finner en butikk som fører Samsøe & Samsøe. De har mye pent til jenter og er ikke altfor dyre, samtidig som kvaliteten er ganske god.

 

Hun var der med meg :love:

Whyyyyyy?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...