PatSharpX Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Gnomiz: Google Vouge Homme International, så står det nok på hjemmesiden... Det er 4 ganger i året hvertfall... Prøvd å finne ut av det. Ser ut som om det kommer snart, kommer ett høst-vinter nummer hvert fall. Det kommer ut 2 ganger i året, jeg abonnerer så kommer vel i postkassen når det er ferdig Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 2 ganger? Da jeg abonnerte på det kom det ut 4 ganger.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Kommer bare ut to ganger. http://abonnement.voguehommes.com/en/ Lenke til kommentar
geil Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Hadde en herlig opplevelse på Harrods på lørdag. Synes den er verdt å dele i mote- og velværecaféen. En dame kom bort og spurte pappa: "Is this your son?", så snudde seg mot meg og sa "You look fantastic in that cardigan, I wish my son dressed like that." Varmer å få sånn respons når man ser til å kle seg pent. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Wow, ja. Ble stoppet på gaten her for litt siden hvor en jente spurte hvor jeg hadde kjøpt støvlettene mine. Det var også veldig koselig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Hadde en herlig opplevelse på Harrods på lørdag. Synes den er verdt å dele i mote- og velværecaféen. En dame kom bort og spurte pappa: "Is this your son?", så snudde seg mot meg og sa "You look fantastic in that cardigan, I wish my son dressed like that." Varmer å få sånn respons når man ser til å kle seg pent. Harrods har veldig mye pent, selv om det er andre plasser i London jeg heller handler. Krever nesten et bilde av cardiganen nå Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 hadde det ikke vært koseligere om hun kom til deg istedefor faren din? hvor gammel er du? 12? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Om han ikke lyver i profilen (noe jeg ikke tror han gjør) så er han født i '85 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Mulig damen også ville inkludere faren i komplimentgivningen på en høflig måte, Kruuuger Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 hadde det ikke vært koseligere om hun kom til deg istedefor faren din? hvor gammel er du? 12? Hun kjente kanskje faren ;P Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Hadde en herlig opplevelse på Harrods på lørdag. Synes den er verdt å dele i mote- og velværecaféen. En dame kom bort og spurte pappa: "Is this your son?", så snudde seg mot meg og sa "You look fantastic in that cardigan, I wish my son dressed like that." Varmer å få sånn respons når man ser til å kle seg pent. Var på Harrods på lørdag, jeg også Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Kansje det var en samtalestarter , og at hun var litt ute etter pappa ;O Lenke til kommentar
geil Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Kruuger, tror Kavinsky har rett ang komplimentgivningen. Hun rettet i alle fall komplimentet til meg. Jeg er forøvring ihvertfall 24 og kan fint snakke for meg selv Eller kanskje hun var ute etter pappa ja Anewz, bilde i bildetråden nå. Charles, moro. Hørte en og annen nordmann innimellom, kanskje var du en av dem. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Snakket nok dessverre engelsk hele turen, var på en del møter Lenke til kommentar
geil Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Skjønner. Jeg handlet gaver, til Geir fra Geir står det på dem. Men skulle virkelig ønske at jeg ikke var bundet av et budsjett. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Du så kanskje Kelly Rutherford på Harrods på lørdag, da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Søstera mi blir snart 18 og ho har ønska seg ein fin topp til finare bruk. Slikt.. Har ikkje eg peiling på. Nokon som har forslag? Maks ca. 500,- Kjempebra om det går an å få tak i over disk i Bergen. Lenke til kommentar
geil Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Nei, så dessverre ikke henne. Var det en happening eller var hun også på julehandel? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Nei, så dessverre ikke henne. Var det en happening eller var hun også på julehandel? Hun var der med meg Det var nok litt vanskelig å se oss når vi var i 4. Og du driver vel ikke i barneavdelingen, heller Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Søstera mi blir snart 18 og ho har ønska seg ein fin topp til finare bruk. Slikt.. Har ikkje eg peiling på. Nokon som har forslag? Maks ca. 500,-Kjempebra om det går an å få tak i over disk i Bergen. Se om du finner en butikk som fører Samsøe & Samsøe. De har mye pent til jenter og er ikke altfor dyre, samtidig som kvaliteten er ganske god. Hun var der med meg Whyyyyyy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå