Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Dama trenger tips til kjole til ballet som er i midten av januar, så lurte på om noen av kvinnene på forumet kunne hjelpe. Kjolen skal ikke være spesiell dyr, rundt 1000-2000, men skal også være stilful og elegant for å sitere henne. Hun er 15 år gammel så en i litt mindre størrelse hadde vært strålende. Hun er vel rundt 170cm høy og relativt smidig og slank figur.

 

Noen som kunne hjelpe meg, å linke til nettsider og/eller tips til butikker som har mye fine kjoler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dama trenger tips til kjole til ballet som er i midten av januar, så lurte på om noen av kvinnene på forumet kunne hjelpe. Kjolen skal ikke være spesiell dyr, rundt 1000-2000, men skal også være stilful og elegant for å sitere henne. Hun er 15 år gammel så en i litt mindre størrelse hadde vært strålende. Hun er vel rundt 170cm høy og relativt smidig og slank figur.

 

Noen som kunne hjelpe meg, å linke til nettsider og/eller tips til butikker som har mye fine kjoler?

Agape, Agape og nevnte jeg Agape? Agape har nydelige kjoler om det er et ordentlig ball. (Alt fra 1000 kroner og oppover.)

Hvis ikke så har du alltids maaange kjeder som har festkjoler, på nettet har du Nelly.com, Asos.com, oasis-stores.com og forever21.com. IRL så har du alt fra H&M, Kappahl, Cubus og Gina Tricot (billigere) til Zara, Floyd og Oasis.

 

Du kan jo kjøpe en rød nese hos Meny eller noe, til inntekt for Redd Barna. Da får du en knall Rudolf-nese, og støtter en god sak i samme slengen.

 

"Gjør noe som fenger for penger"

Den sitter på i rundt to minutter desverre.

Lenke til kommentar
Du kan jo kjøpe en rød nese hos Meny eller noe, til inntekt for Redd Barna. Da får du en knall Rudolf-nese, og støtter en god sak i samme slengen.

 

"Gjør noe som fenger for penger"

Den sitter på i rundt to minutter desverre.

 

Det er ingenting gaffateip, superlim eller hyssing ikke kan fikse :D

Superlim ja, herlig ide!

Lenke til kommentar
Dama trenger tips til kjole til ballet som er i midten av januar, så lurte på om noen av kvinnene på forumet kunne hjelpe. Kjolen skal ikke være spesiell dyr, rundt 1000-2000, men skal også være stilful og elegant for å sitere henne. Hun er 15 år gammel så en i litt mindre størrelse hadde vært strålende. Hun er vel rundt 170cm høy og relativt smidig og slank figur.

 

Noen som kunne hjelpe meg, å linke til nettsider og/eller tips til butikker som har mye fine kjoler?

Agape, Agape og nevnte jeg Agape? Agape har nydelige kjoler om det er et ordentlig ball. (Alt fra 1000 kroner og oppover.)

Hvis ikke så har du alltids maaange kjeder som har festkjoler, på nettet har du Nelly.com, Asos.com, oasis-stores.com og forever21.com. IRL så har du alt fra H&M, Kappahl, Cubus og Gina Tricot (billigere) til Zara, Floyd og Oasis.

 

Tusen takk! Dama likte veldig godt flere av kjolene hos Agape så takker igjen for tips! Om det er noen andre som har noe å komme med så takker jeg for det!

Lenke til kommentar

Jeg har denne jakken fra HM, men har ett problem med at kragen på den ene siden har en tendens til å legge seg veldig ned. Skulle gjerne hatt den til å stå mer opp slik kragen på den andre siden gjør.

 

Finnes det noen måte å fikse dette på? Jeg synes jeg husker å ha sett noe i butikken som kalles "tøystiver" eller noe slikt, kan det brukes?

 

DXL755_71425_07000_72_0324.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...